Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » 12 órás lemerülés után a...

Perla22 kérdése:

12 órás lemerülés után a Samsung Galaxy A22-es telefonomhoz vett okos órám (7 hónapja használom) nem tud újra csatlakozni a telefonhoz. Mitől lehet?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Egy olyan problémával küzdök, hogy még 7 hónappal ezelőtt vettem egy okos órát a telefonomhoz, kifogástalanul működött a szinkron. Ám tegnap úgy jártam, hogy az órám töltője véletlen a munkahelyemen maradt, így 12 órára az óra teljesen lemerült állapotban aludt. Ezután ma reggel 9-re sikerült feltöltenem, de azóta az óra mérései is hibásak (pl. a napi edzés alatt elhasznált kalóriát az edzéseknél az óra mutatja, azonban a napi tevékenységnél nem, vagy pl. az órán viszem be, mennyit ittam, de a telefonos alkalmazás nem fogja). Aztán megláttam, hogy az órán azt jelzi, hogy nem érzékeli a telefont. A telefonon az alkalmazás teljesen befagyott, inaktív. Néztem, hogy van-e bluetooth, az az órán aktív. Azonban az óra bármely mérését a telefonra kívánom küldeni az órán, azt írja, nem nyitható meg a telefonon. Próbáltam az órán eszközt keresni, de nem találja a telefonomat, pedig itt van mellettem. Mit lehetne most tenni?


Előre is köszönöm a választ!



#óra #Samsung health alkalmazás #az eszközt nem találja
2023. jún. 16. 19:07
 1/2 anonim ***** válasza:
Indits ujra az orat es a telefont is, aztan healt alkalmazason belul kerestesdeg az órát
2023. jún. 16. 20:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Sikerült, köszönöm szépen a segítséget! :)
2023. jún. 17. 09:09

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!