12 órás lemerülés után a Samsung Galaxy A22-es telefonomhoz vett okos órám (7 hónapja használom) nem tud újra csatlakozni a telefonhoz. Mitől lehet?
Sziasztok!
Egy olyan problémával küzdök, hogy még 7 hónappal ezelőtt vettem egy okos órát a telefonomhoz, kifogástalanul működött a szinkron. Ám tegnap úgy jártam, hogy az órám töltője véletlen a munkahelyemen maradt, így 12 órára az óra teljesen lemerült állapotban aludt. Ezután ma reggel 9-re sikerült feltöltenem, de azóta az óra mérései is hibásak (pl. a napi edzés alatt elhasznált kalóriát az edzéseknél az óra mutatja, azonban a napi tevékenységnél nem, vagy pl. az órán viszem be, mennyit ittam, de a telefonos alkalmazás nem fogja). Aztán megláttam, hogy az órán azt jelzi, hogy nem érzékeli a telefont. A telefonon az alkalmazás teljesen befagyott, inaktív. Néztem, hogy van-e bluetooth, az az órán aktív. Azonban az óra bármely mérését a telefonra kívánom küldeni az órán, azt írja, nem nyitható meg a telefonon. Próbáltam az órán eszközt keresni, de nem találja a telefonomat, pedig itt van mellettem. Mit lehetne most tenni?
Előre is köszönöm a választ!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!