Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Mit tehetek a siralmas szolgál...

Mit tehetek a siralmas szolgáltatás ellen?

Figyelt kérdés

Korábban is előfordult, majd modemcserével orvoslták azt a UPC-nél, hogy szakadozott, elment a netem percekre, órákra.

Kb. 3 hete, naponta 5-10szer ismétlődik a probléma, hívom a panaszvonalat 1221-et ahola következőkkel vigasztalnak:

-javítják a vonalat

-épp fejlesztések vannak a térségben

Nagy nehezen kiküldtek egy szerelőt (kb a 30. hívásom után) Aki akkor volt itt, amikor a net kifogástalanul üzemelt a netem.

Se egy panasz vonal (emailnek), se egy levelezési cím... De a telefon vonal is 10 perc mire ügyintézőt kapok, aki vállsöprésként intézi el a dolgokat.

MÁR PEDIG ÉN EZÉRT NEM FOGOK FIZETNI!

Eszméletlen pipa vagyok... (ezekre nem vonatkozik az előírás? vagy bármit megtehetnek, csak fizessünk-utána meg le vagyunk ejtve?)

Mit tehetnék, hogy vagy odafigyeljenek rám, vagy jobb szolgáltatásí szinvonalat kapjak?

(szolgáltató csere, esetleg más ötlet?)


2010. okt. 11. 21:54
 1/7 A kérdező kommentje:

"Tisztelt UPC!


Rettenetesen felháborít, hogy az előfizetési díjért, csak az idegeskedést kapom.


Néhány hónappal ezelőttig rendszeresen nappal is megszakadt az internet kapcsolatom. Amit órákon át tartó telefonálgatással és személyes panaszfelvétellel abszolváltak.

Végül 3-4 hónapja egy modemcserét "kaptam", s kiderült, hogy az addig meglevő modemem sosem volt megbízható teljesítményű.

Kaptam a jelenlegit, amivel 1-2 hónapig semmi gond nem volt.

Ellenben 2-3 hete nappal is és éjjel is, hol 10 percre, hol órákra megszakad a kapcsolat. Hiába indítom újra a modemet, a gépemet pillanatnyi megoldás az egész.

Vagy működik, vagy nem...


Ezért a szolgáltatásért nem vagyok hajlandó fizetni. A panaszkezelésnél is annyival van elintézve, hogy itt semmi gond-gépem szerint. Köszönöm, de ezzel én nem vagyok kisegítve. Ha már rendesen fizetem a számlát és évek óta vagyok az önök cégének ügyfele, nem hiszem, hogy nem lehet normálisan intézkedni.


Szerelőt is küldtek a múlt héten pénteken, aki annyit mondott:

"Most van net, meg a központban is volt hiba, aminek elhárításán dolgoznak..."

Köszönöm szépen. Ezzel el is van intézve...


Ha 2 nappal később adom fel a csekket, már 2-7 Ft büntetést fizessek, de MÉGIS MIRE?


Nem szokásom ok nélkül pattogni, de amikor már a létező összes fórumon, csak a mellébeszélés a válasz, akkor inkább lemondanám az egészet...

(Hoppá, erre is volt kísérletem, de akkor az ügyintéző, számomra egy sokkal előnyösebb árajánlatú nettel kedveskedett...)

NAGYON SZERETNÉM, HA VALAMIÉRT FIZETEK AZÉRT MEGFELELŐ SZOLGÁLTATÁST KAPJAK!


Nem egyszeri esetről beszélek, hanem naponta többször fordul elő!!!

Modem hiba, vagy az Önök hibája nem tudom és nem érdekel. ÉN FIZETEK, MAGUK SZOLGÁLTASSANAK!


Tisztelettel"

2010. okt. 11. 22:00
 2/7 anonim ***** válasza:
Azt a piszkos... Hát többek között ezért is használok asztali gépen is USB modemes mobilnetet. 5G a korlát havonta, 5500 ft, HSDPA (valódi szélessáv), most is 7,2 Mbps a sebessége. Sticket adtak hozzá, a térerő is oké, Vodafone a szolgáltató. Nekem a T-COM csiganetjéből lett elegem, hasonló okok miatt.
2010. okt. 11. 22:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 Vérgibbon ***** válasza:
küld el a levelet a www.homar.blog.hu oldalnak is
2010. okt. 12. 01:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
0%

Azt nem értem ,hogy mégis minek vagy még az upcnek az ügyfele ? Miért nem mentél már régen át egy szerinted jobb szolgáltatóhoz ? Miért ölsz ennyi időt/energiát egy szerinted alapvetően rossz szolgáltatóba ? Miért nem váltottál már ? Meddig akarsz még ezzel a szerinted csapnivaló szolgáltatóval problémázni ?

Nevetséges vagy .

Ha viszont azért vagy még mindig upcés mert ott ahol laksz nincs más ,akkor meg minek vered itt magadat?

2010. okt. 12. 05:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:

Kedves Utolsó. Tipikus magyar hozzászóló vagy.

Azért problémázok itt, mert talán tud valaki értelmes választ adni a kérdésemre.

Váltsak? Jó ötlet, így 5 év után-mikor már ép elég időt és pénzt feccoltam a mostani szolgáltatóba.

Olcsóbb és elviselhetőbb feltételeket szabott mint a T-home.

A korábbi hibákra volt kifogás-azt hittem megoldódott és adtam újabb esélyt.

Szóval 3 hete megy végképp az idegeimre a cég. felesleges a leoltás.

És igen, csak 2 szolgáltató az amely labdába rúghat a lakóhelyemnél (mobilos 99%ban kizárva).

Egyik drágább, de talán stabilabb és amiről at hittem árban is és szolgáltatásban is jobb (ha már kábeles)...

Parancsolj okos tojás!

2010. okt. 12. 13:06
 6/7 anonim ***** válasza:
Teljesen egyetértek a 05:37-el.
2010. okt. 12. 15:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Melyik a másik? Menj át sűrgősen azokhoz, UPC-ről másutt is sok rosszat hallani.
2010. okt. 12. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!