Samsung nem hajlandó szerelőt küldeni mi a teendő?
2 hete rendeltem egy tvt a telekomtól ami hibás (foltos) az atveteltol szamitott 4. Napon raktam ossze es ezert kiestem 3napos elalassi idobol
Gyartohoz kellett forduljak (samsung)
Mondtak mindenfelet probaljam meg az ondiagnosztikat kektestfunkciot stb hatha eltunik a folt de nem tunt
Azóta 3x telefonaltam es nem hajlandók szerelőt kuldeni
Ti mit javasoltok mit csinaljak?
Milyen foltos? Ha az IPS panel felhősödésre gondolsz, mikor áttűnik a panel háttérvilágítása "fekete" háttérnél, az a technológiai velejárója. Ezt jellemzően nem is cserélik mert nem gyári hiba, és csere esetén simán benne van hogy ismét egy felhős panelt kap a szerelő amit majd berak. A szerencsén múlik, hogy a panellottón mit nyersz (kevésbé vagy jobban felhős lesz a tiéd). Lehetne cserélgetni elállásokkal, de jobbat és rosszabbat is kifoghatsz ismét.
Sok lehetőséged nincs. Ha csak felhős a panel akkor vagy megszokod (normál színeknél nem kellene áttűnnie, csak ha teljesen fekete, sötét jeleneteknél), vagy eladod áron alul és legközelebb kizárólag online rendelsz hogy legyen 14 nap elállási időd.
Az elállási idő 14 nap, nem 3. Én már használtam pixelhibás monitornál, és felhős TV -nél is gond nélkül. Bár valóban rendelted nem pedig boltban vetted, akkor erről is lekéstél.
Sajnos a Led háttérvilágításnál a felhősödés előfordul. Még tök azonos típuson belül is panel lottó van, ahogy a 2 -es írja. Van aki kifog egy közel tökéleteset, és van akié meg idegesítően felhős lesz.
Legközelebb inkább OLED -et vegyél, ott nincs felhősödés, mert a technológiából adódón nincs külön háttérvilágítás sem.
Ez milyen ország? EU-ban 14 napos elállási jogod van rendelt eszközökhöz, indoklás nélkül. (Helyszínen vásároltnál meg még 3 nap se, az a bolt ajándéka lett volna, ha volt ilyen, tehát nincs visszavásárlási kötelezettségük. Az nagyon szigorú, tehát gyakorlatilag tilos bármilyen nagyobb értékű terméket helyszínen vásárolni. Neten megrendeled, és azt a rendelést veszed át boltban, akkor az rendelésnek számít, tehát arra 14 nap elállási jog ugyanúgy él, mint kiszállításos rendeléshez.)
Bár mindegy... ha jól értelmezem, akkor már a 14 napos elállásról is lecsúsztál.
Szervizest szerintem nem küldenek... el kell juttatni a készüléket a szervizbe. Szerintem nem a te feladatod lenne, tehát a t-nek vagy a samunak kéne intéznie teljes körűen, ez garanciális ügyintézés már.
Köszi a válaszokat
1et nemértek a samsung az miért ratyi? :'D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!