Miért nem tudom hozzá adni a bankkártyám a fiókomhoz?
Mit nem olvasok el, vagy mit nem értelmezek?
Eddig minden rendben volt, gyakran vásároltam, tegnap óta csinálja csak. Nem állítottam el semmit, ha hozzá akarom adni a kártyát azt írja ki hogy meghiúsult, válasszon másik fizetési módot vagy keresse fel bankját. A bankot felkerestem, minden rendben, ezen mit lehet félre értelemezni?
Miért nem lehet normális választ adni, ha már ide írsz? 🙂
És akkor csak neked nem működik (gondolom rákerestél és nem találtál hasonló esetet, se megoldást), de a bank vagy a pubg a hunyó biztos. Nem, sokkal esélyesebb (főleg a pubg puszta megemlítése után), hogy három számot nem sikerül a megfelelő helyre beírni.
Normális válasz volt, ellentétben a kérdéssel, ahol írtál egy hibakódot, amire ha rákeresel, kismillió valid ellenőrzendő, elhárítandó nüansznyi körülményt találsz, amiken akkor is végig kell gyalogolnod, ha nem fogja a kezed senki közben.
Engedélyezve van a bankodnál a biztonságos netes vásárlás? ("Kétlépcsős vásárlás")
Ha nincs, akkor engedélyeztesd
5-ös
Igen engedélyezve volt, viszont most megváltoztattam a telekódom (azt hiszem így hívják) és most sikerült hozzá adni a kártyám a fiókhoz, viszont a játékban még mindig nem engedélyezi a vásárlást.
Egyébként nem tudom hogy lehet e hozzá köze, de az alkalmazásban mikor belépek azt írja, hogy technikai okokból 04. 06. Án bizonyos utalások nem teljesülnek, de ma már 7. Van és nem mostantól csinálja ezt. Szóval nem tudom mi lehet a baj. A bankkal már tegnap előtt beszéltem, ott azt mondták a kártyámmal minden rendben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!