Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Miért jelennek meg a Telekom...

Gögi kérdése:

Miért jelennek meg a Telekom TVGo alkalmazásban egyes TV csatornáknál ezek a feliratok?"A tartalom csak összekapcsolt Telekom TV szolgáltatással lejátszható. E:220 " " A tartalomtuladonosi korlátozások miatt a csatorna ezen az eszközön nem elérhető"

Figyelt kérdés
Ezeket a csatornákat nem tudom nézni a laptopon a Telekom TV Go alkalmazásban. A műsor helyett ezek az előbb említett feliratok jelennek meg: Pl. Spíler1 ;2 ; TV2 ; Szuper TV2; Viasat6; Viasat3; Film+; stb csatornákon. A telefonon viszont nézhetők ezek a csatornák.

#szolgáltatás #korlátozás #összekapcsolt Telekom TV Go #hibaüzenet E:220
2023. jan. 28. 16:21
 1/2 Leos pg válasza:
Hello. Szerintem te kissebb csomagra fizetsz elő! Vagy nem úgy van? Van másik beltérid, ami működik? Próbáld ki, hátha az jó lesz. Az a legegyszerűbb hogy hívjad ki a szolgáltatónak a szerelőjét, és az megnézi.
2023. ápr. 24. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Én írtam a Telekomnak,hogy mi ez a " A tartalomtuladonosi korlátozások miatt a csatorna ezen az eszközön nem elérhető" és az volt a válasz hogy ezt a csatorna dönti el.Én meg írtam hogy ez így nem jó,mert ki van fizetve,stb,stb.Meg legalább írják ki előre,és ne nézessenek előtte reklámot.Erre visszaír hogy sajnálják,és ez ügyben ne is háborgassam őket :)
2023. nov. 8. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!