Miért nem működik a routerem?
Bekötöttem az utp kábelt, árammal elláttam.
Amikor viszont csatlakozni próbálok, azt írja a telefonom Ip cím legkérése... És ennyi.
Lehet amiatt, mert az előző használó bridge módot állított be rajta?
Oké, de milyen router? Gyártó? Típus?
Milyen szolgáltatásról van szó, ki a szolgáltató? Hova, milyen kábelt csatlakoztattál?
De amúgy mit nem értetek? Fizetem a netet, van router bedugva, beírom a jelszót telefonon és nem csatlakozik. Ez a helyzet.
Ip cím lekérése... továbbra is .
#5: "De amúgy mit nem értetek?"
Szimplán annyi a probléma, hogy kevés információt adtál meg. Olyan, mintha odamennél az orvoshoz és azt mondanád: "Doktor úr/nő gyógyítson meg, fáj!"
"Ilyen router:
[link] "
A Vodafone új Connectbox-a (Compal CH7465VF: [link] )?
Ha az, a kívülről jövő koax kábelt bekötötted (ezek szerint: [link] )? Az előlapján melyik LED-ek világítanak? Más eszköz - asztali gép/laptop csatlakozik rá, azon van net?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!