Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Vodafonnál elidegenítés?

Vodafonnál elidegenítés?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Eljött nálam az éves adategyeztetés. Megadom az adatokat, azt írja nem az én nevemen van a sim kártya, elkell idegenítenem. Tovább dob egy elidegenítési oldalra, de ott nem enged tovább.

A MyVodafoneból kijelentkezett, és nem lehet beállítani azt írja hiba történt. Új jelszót sem lehet beállítani!

Most mit csináljak? Erre a számra van nyitva a bankszámlám is


2022. dec. 14. 23:01
 1/4 anonim ***** válasza:
60%
Menj be azzal akinek a nevén van és írja át a nevedre.
2022. dec. 14. 23:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Nem kell bemenni sehová. 1270 és megcsinálja az ügyfélszolgálat. Ugyanez volt nálam is tavaly.
2022. dec. 15. 00:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
#1 az én nevemen van, már volt 1 adategyeztetés korábban
2022. dec. 15. 00:38
 4/4 anonim ***** válasza:
Elképzelhető, hogy nem teljesen egyezően adtad meg az adataid a korábbival. Tapasztalatom szerint minden számít, pont, vessző, szóköz, stb. Minden legyen úgy megadva, ahogy az igazolványaidon van.
2022. dec. 15. 10:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!