Vodafonnál elidegenítés?
Figyelt kérdés
Sziasztok!
Eljött nálam az éves adategyeztetés. Megadom az adatokat, azt írja nem az én nevemen van a sim kártya, elkell idegenítenem. Tovább dob egy elidegenítési oldalra, de ott nem enged tovább.
A MyVodafoneból kijelentkezett, és nem lehet beállítani azt írja hiba történt. Új jelszót sem lehet beállítani!
Most mit csináljak? Erre a számra van nyitva a bankszámlám is
2022. dec. 14. 23:01
1/4 anonim 



válasza:





Menj be azzal akinek a nevén van és írja át a nevedre.
2/4 anonim 



válasza:





Nem kell bemenni sehová. 1270 és megcsinálja az ügyfélszolgálat. Ugyanez volt nálam is tavaly.
3/4 A kérdező kommentje:
#1 az én nevemen van, már volt 1 adategyeztetés korábban
2022. dec. 15. 00:38
4/4 anonim 



válasza:





Elképzelhető, hogy nem teljesen egyezően adtad meg az adataid a korábbival. Tapasztalatom szerint minden számít, pont, vessző, szóköz, stb. Minden legyen úgy megadva, ahogy az igazolványaidon van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!