Miért nem tudok bejelentkezni/beregisztrálni az EDF démász Online mérőóra állás "oldalra? Már írtam az ügyfélszolgálatnak is,de eddig sajnos semmi válasz...
Magyarul,hogy jobban értsétek,a regisztrációt úgy "értem",hogy nem enged egyszerűen,amúgy nagymamám nevén van a villanyszámla,neki ugye nincs e-mail címe,régebben sem volt,mégis percek alatt be tudtam mondani a "mérőállást",pofon egyszerű volt,begépeltem mind a kettő mérőóra állást,és már kész is volt...Ugye minden hónap 1.-jén kell...Ezzel nincs is gond,csak azzal,hogy miért nem enged regisztrálni+bejelentkezni?
Most itt mobilról tudom csak bemondani,ami bevallom őszintén nem a "legjobb",mert nem lehet eléggé kivenni,hogy mennyit kell fizetnünk...
Mindenkinek nagyon szépen köszönöm a gyors és segítőkész válaszát :) <3
Amúgy próbálkoztam g-mail-es e-mail címekkel+jelszavakkal,semmi...Szóval hihetetlen...:(
EDF DÉMÁSZ már nincs. A francia EDF International S.A.S.-től az Első Nemzeti Közműszolgáltató Zrt. felvásárolta azt:
Argloss #1-es hozzászólásában említett MVM Next felületén lehet regisztrálni:
és ott beléphetsz az MVM felületére,
vagy van mobilalkalmazásuk is:
a regisztrált adatokkal használható az is
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!