Az Ubisoft lógója miért egy felülnézeti kutyakaka?
1. Nem lógó, hanem logó
2. Nem "felülnézeti kutyakaka" hanem örvény, amit - a jelenleg divatos, elterjedőben levő, minimalista dizájn alapján - leegyszerűsítettek.
Bővebben:
#5: A #2-es hozzászólásomban belinkeltem a választ, mely tartalmazza, hogy az örvényes logó mit szeretne jelképezni, illetve hogy a minimalista "flat design" ( [link] ) hogyan és miért alakította át a logójukat.
(Egyébként is: az arculattervezés egyik alapszabálya, hogy egy vállalat logójának minél egyszerűbbnek kell lennie, mert így könnyen felismerhető, bármilyen médiumban - nyomtatásban, weben, céges ruhán/ajándéktárgyon/céges autóra fóliázva, levél fejlécében, névjegykártyán - felhasználható, adaptálható, sőt olcsóbb is kinyomtatni, ha kevés színből áll)
"olcsóbb is kinyomtatni, ha kevés színből áll"
Úgy elképzelem, ahogy Ubiék számolgatnak, hogy havonta 3 dollárt megspóroltak azon, hogy egyszínű a logójuk. :D
#7: Pedig a vállalati profitorientáltság sok mindenre képes: például az IBM 1972 óta levő logójában a betűkből azért voltak "kivágások", mert az akkori fénymásológépek (és faxok) nem jól kezelték a nagy, egybefüggő területeket:
"Logos designed in the 1970s tended to be sensitive to the technical limitations of photocopiers, which were then being widely deployed. A logo with large solid areas tended to be poorly copied by copiers in the 1970s, so companies preferred logos that avoided large solid areas. The 1972 IBM logos are an example of this tendency."
#7: Egyébként nézd meg egy nyomda oldalán az árkalkulátort:
egy 1 vagy 2 színnel készült nyomat olcsóbb, mint egy 4 színnel készült.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!