Unity, ilyesmi menüt hogyan lehetne csinálni?
SuperHot főmenüje. Ehhez hasonlót akarnék összerakni, azaz:
- nyilakkal választhatsz menünpontot
- ilyen kis elformálódott/retró monitor szerű glitch, glow effekt van rajta
A kérdés:
ezt 2D-ben meg lehet csinálni, vagy mindenképp 3D scene kell hozzá?
magát a scenet manipulálom vagy a kamerára teszek effekteket?
ismersz valamilyen tutorialt, guide-ot, leírást, videót arról, ezt más hogy oldotta meg? csak pár másodperces bemutató videókat, meg válasz nélkül lezárt fórum posztokat találtam.
Az effekthez elég egy post processing package. (package manager-ben keresd, ha új verziós unity-t használsz, régi esetén asset store)
Lényegében ezt kamerára kell húzni, de rengeteg tutorialt találsz erről, ha csak ennyit is írsz be: unity post processing.
A nyilakkal való választáshoz érdemes egy kódot írni.
1-2 részét animációkkal is meglehet oldani, ha jól ki tudod vitelezni.
Simán megoldhato 2D-re is és 3D-re is.
Nyomsz egy
if (Input.GetKey(KeyCode.LeftArrow))
{
Ide pedig mehet az, amit akarsz adni a bal nyílnak.
}
Jobb nyíl esetén RightArrow.
De mivel már nem mostani a kérdésed, gondolom sikerült valamit összehozni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!