Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Hardver postázása után, ha a...

Hardver postázása után, ha a vevő hibára panaszkodik, mik a jogaim?

Figyelt kérdés

Sosem postáztam még hardvert, túl értékes és túl sérülékeny, de most így alakult, hogy feladnék egy videokártyát, amik ugye most extrán értékesek.


100%-ig működőképes, ez biztos. Ha ezek után kézhez vétel után panaszkodik, hogy esetleg rossz, akkor mik a lehetőségeim? Átveréstől nem tartok, mert addig úgysem fizetek vissza, amíg vissza nem küldi a terméket és nem győződök meg róla, hogy valóban rossz, mert mondjuk a posta helytelenül kezelte. De kötelességem azt nekem visszavenni és visszafizetni egyáltalán?


2021. jún. 22. 17:39
 1/3 anonim ***** válasza:

3 másodperc google keresés:


[link]

2021. jún. 22. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%
Ha nem 500 kilométerre lakik, akkor érdemes személyesen átadni, próbával egybekötve. Ha 500 kilométerre lakik, akkor érdemes közelebbi vevőt keresni.
2021. jún. 22. 17:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
100%
Vegyél fel egy vidit ami tételesen a működését teszteli , emailben elküldöd megnézi . Aztán ha utal alaposan becsomagolod stb ....
2021. jún. 22. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!