Avast előfizetését szeretném lemondani és a pénzt vissza igényelni, még bőven benne vagyok a 30 napos határidőben, de nem lehet őket elérni.. telefonjuk kivan kapcsolva, email re nem válaszolnak. Van erre bármi megoldás?
Azt irták, hogy 30 napon belül, ha vissza mondom, akkor a teljes összeget vissza adják. Még sincs rá lehetőség...
valaki ha tudna segiteni nagyon hálás lennék, előre is köszönöm.
Mint minden nagyvállalat az Avastot is érdemes elsődlegesen az űrlapjukon keresztül zargatni:
majd jöhet az e-mail (érdemes kézbesítési - DSN (delivery status notification) - és olvasási - MDN (Message Disposition Notifications) - tértivevényt beállítani hozzá a levelezőkliensben):
support@avast.com
végül a cseh cégjegyzékben:
is elérhető postai címükön:
Avast Software s.r.o.
Pikrtova 1737/1a
Prága 4
Nusle
140 00
Csehország
keresztül tértivevényes, ajánlott levelet küldeni.
Előbb tisztázni kellene, hol vetted az Avast előfizetésedet!?
"telefonjuk kivan kapcsolva" - kinek a telfonja van kikapcsolva? Mi a szám, amit hivogatsz?
Köszönöm szépen mindenkinek a gyors választ!!!
Avast support oldal amiket felhozott, azokat hívtam
Már töltöm is az űrlapot, köszi!
Magyarországon, itthon windows 10 rendszerű laptopra letöltöttem az internetről az avast free antivirus alkalmazást, azt feltelepítettem és az alkalmazáson belül kínálta fel a lehetőséget az avast premium security előfizetésre és ott vettem meg, majd az avast clean up premium előzetést is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!