Miért kapok folyamatosan 500-as hibaüzenetet? - ESZJA portál
Nem rég készült el az ügyfélkapum, szeretném felajánlani az adóm 1%-át ESZJA portálon keresztül, ám bejelentkezés után minden egyes alkalommal 500-as technikai hibát kapok. Próbáltam törölni a cookiekat, aztán édesanyám gépén is belépni - őt tovább engedi a rendszer, én ugyanezt az üzenetet kapom. Mi lehet az oka? Állítólag az ügyfélkapum teljesen rendben, EESZT-be pl. be tudok lépni. Menjek be a NAVhoz..?
Köszi!
Mert te is az utolsó pillanatban próbálod ezt elintézni.
Túl van terhelve a rendszer.
Azt tegyük hozzá, ha már kötelező egy szolgáltatást használni, akkor illene megoldani annak a működését is.
Nyilván egyszerűbb hülyézni a felhasználót hogy "miért hagytad utolsó pillanatra".
De normális helyeken erre felkészülnek kapacitás növeléssel, sávos elosztással. Főleg, hogy nem egy házi Counter Strike szerverről van szó.
Anno az egyetemeken a NEPTUN rendszerrel volt ugyanez, tárgyfelvételeknél az egész össze omlott, évekig szar volt az egész, aztán úgy-ahogy kikupálódott.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!