Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Miért kapok folyamatosan...

Miért kapok folyamatosan 500-as hibaüzenetet? - ESZJA portál

Figyelt kérdés

Nem rég készült el az ügyfélkapum, szeretném felajánlani az adóm 1%-át ESZJA portálon keresztül, ám bejelentkezés után minden egyes alkalommal 500-as technikai hibát kapok. Próbáltam törölni a cookiekat, aztán édesanyám gépén is belépni - őt tovább engedi a rendszer, én ugyanezt az üzenetet kapom. Mi lehet az oka? Állítólag az ügyfélkapum teljesen rendben, EESZT-be pl. be tudok lépni. Menjek be a NAVhoz..?

Köszi!



2021. máj. 20. 02:12
 1/3 anonim ***** válasza:

Mert te is az utolsó pillanatban próbálod ezt elintézni.


Túl van terhelve a rendszer.

2021. máj. 20. 06:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Tulterhelt, mindenki nekiugrott
2021. máj. 20. 06:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim válasza:

Azt tegyük hozzá, ha már kötelező egy szolgáltatást használni, akkor illene megoldani annak a működését is.


Nyilván egyszerűbb hülyézni a felhasználót hogy "miért hagytad utolsó pillanatra".


De normális helyeken erre felkészülnek kapacitás növeléssel, sávos elosztással. Főleg, hogy nem egy házi Counter Strike szerverről van szó.


Anno az egyetemeken a NEPTUN rendszerrel volt ugyanez, tárgyfelvételeknél az egész össze omlott, évekig szar volt az egész, aztán úgy-ahogy kikupálódott.

2021. máj. 20. 10:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!