Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Milyen gépet ajánlotok,...

Alexcosta kérdése:

Milyen gépet ajánlotok, arra,hogy tökéletesen tudjak streamelni,akár több oldalon egyszerre?

Figyelt kérdés
Milyen gépet,vagy laptopot ajánlatok,ahhoz,hogy tökéletesen tudjak streamelni egyszerre akár több oldalon? Lagg mentesen és fagyás mentesen. Én laptopra hajaznék jobban a praktikusság miatt, de egy kissé még laikus vagyok a technikai dolgokban, szóval milyen pc,vagy laptop lenne a legkompatibilisebb megoldás a tökéletes streameléshez,akár több oldalon egyszerre?

2021. máj. 4. 07:55
 1/4 anonim ***** válasza:
Milyen árkategória? Laptopból jóval drágább lesz egy streamer gép mint egy asztali. Ha tényleg ez a "cél" akkor inkább asztalin gondolkozz, de írj ide egy összeget amit rá tudsz szánni.
2021. máj. 4. 20:20
 2/4 A kérdező kommentje:
kb. 50-100 ezer forint
2021. máj. 4. 22:41
 3/4 anonim ***** válasza:

Ha streamelni szeretnél laggmentesen, jó FPS-el,.. akkor ez nagyon kevés pénz. Jelenleg a videokártyák hiánytermék státuszban vannak (a sok btc bányászás miatt), egy jobb videókártya kerül ennyibe és akkor még sehol nincs a többi alkatrész.

Játékhoz és streameléshez jó procira+videókártyára, 16GB<= Ram ajánlott és SSD. Értelmes konfiguráció (szerintem) olyan 2-300e Ft függően hogy mit veszel használtan.

Ha a pénz szigorúan ennyi várnék, hátha esik a videókártyák ára. Bár én ezt kétlem... :/

2021. máj. 5. 07:40
 4/4 anonim válasza:
Mostani videókártya árak mellett, szerintem egy "minőségien" futó streamhez, úgy hogy esetleg te is élvezd a játékot hááát alsó hangon olyan 600 k-t saccolnék, de én amit magamnak csak játszásra akarok összerakni majd, és nem is egy csúcskategória az is 400-500 k, szóval lehet a 600-zal keveset is mondtam. Drága mulatság sajnos ez, ha laptopot akarnál abba meg még drágább.
2021. máj. 22. 02:46

További kérdések:

Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu