Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Egy olyan problémám van, hogy...

Egy olyan problémám van, hogy a Samsung A51-es telefonom folyton ki-bekapcsol. Gyakorlatilag nem tudom használni. Hogy lehet ezt megoldani? Folytatom a megjegyzésben!

Figyelt kérdés

Órákon át történő próbálkozás után megjelenik egy angol nyelvű felület, ahol lehetőségem nyílik egyfajta törlésre.

Ennek neve: erase app data.

Ebben az szerepel, hogy az alap funkciók megmaradnak, ha erre kattintok. Viszont nem tudom, mit jelentenek pontosan az alap funkciók. Az nem érdekel, ha az applikációk törlődnek, azokat újra tudom telepíteni, de azt nagyon nem szeretném, ha a képeim törlődnének! 😮

Ezen kívül tűzforró is a telefon! 🔥

Tudtok segíteni?

Volt már valaki ilyen helyzetben?

Mitől lehet ez?

Hogy tudom megoldani ezt a problémát?

Köszönöm, ha tudtok segíteni! 😇🙏


#mobil #samsunga51 #eraseappdata #kibekapcsol #helpplease



#mobil #mobiltelefon #tűzforró #Samsung A51 #kibekapcsol #erase app data
2021. máj. 1. 15:42
 1/3 anonim ***** válasza:
ha belső memórián vannak a képek, akkor elvesznek, ha microsd kártyán, akkor szedd ki és mentsd le. Gépre tudod csatlakoztatni?
2021. máj. 1. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Találtam a Samsung oldalán valamit, írnak a hiba megoldásáról: [link]


A leggyakoribb okok a következők

~ a készülék túl meleg

~ nem képes az alapvető funkciók hatékony futtatására az elégtelen tárhely miatt.

~ instabil alkalmazások


Hibaelhárítás


A készülék melegebbnek érezhető, ha egy ideje energiaigényes alkalmazásokat futatt. Kapcsolja ki vagy távolítsa el a nem használt alkalmazásokat.


A készülék egy instabil alkalmazás miatt kapcsol ki.


A harmadik féltől származó alkalmazások néha zavarhatják a készülék működését. Győződjön meg róla, hogy az alkalmazásokat mindig megbízható forrásból tölti le, például a Galaxy Apps vagy a Google Play Áruházból.


Ha a készülék egy adott alkalmazás használata közben újraindul (vagy ha az adott alkalmazás a háttérben fut), az azt jelezheti, hogy egy alkalmazás a probléma forrása.


Ellenőrizheti, hogy ez-e helyzet, ha a készüléket csökkentett módban indítja el, mivel a harmadik féltől származó alkalmazások nem futtathatók csökkentett módban.


Indítsa el a készüléket Biztonságos módban úgy, hogy kikapcsolja a készüléket, majd a bekapcsoló gombot lenyomva tartva újra bekapcsolja a készüléket. Amikor megjelenik a Samsung logó, nyomja le és tartsa lenyomva a hangerőszabályzó billentyűt, amíg meg nem jelenik a zárolási képernyő.


A Biztonságos módot a készülék újraindításával kapcsolhatja ki újra.

2021. máj. 1. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen!
2021. máj. 1. 18:52

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!