Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Játékoknál hogyan oldják meg...

Játékoknál hogyan oldják meg a grafika skálázhatóságát?

Figyelt kérdés
Minden beállításnak megfelelő textúrához / effekthez hozzáfér a kliens és a beállításnak megfelelőeket töltik be?
2021. márc. 28. 11:37
 1/1 anonim ***** válasza:
100%
A textúrákat nem tárolják többféle minőségbe, hanem igény szerint butítja le magának a játék. Ez azért manapság elég alap dolog, az OpenGL 25-30 évvel ezelőtt is tudott már többféle texture filtering technikát, mipmap-et, távolságnak megfelelő clippinget, ködöt, többféle árnyalást (flat shading, phong shading+specular highlights), anti aliasing-et, multisampling-et, újabban pedig a shaderek használata az, ami nagyon nagy rugalmasságot tud adni egy-egy motornak... és persze minden engine-nek megvannak a saját megoldásai.
2021. márc. 28. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!