TMX mobil szervíz nem oldja meg a problémát?
Figyelt kérdés
Lenovo IdeaPad 330 laptopomat fél éve vásároltam, majd pár hétre rá különböző kékhalálos üzenetekkel újraindult. Nem sikerült megoldanom, ezért elküldtem szervizbe. Ezek után visszaküldték, hogy semmi baja a készüléknek, ezért nem indokolt a javítás. Természetesen a hiba azóta is fenn áll.
Mit lehet tenni ilyenkor?
2021. jan. 6. 14:41
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!