Mailbox email regisztráció fizetős?
Kereső:
3. találat:
"E-mail inbox and Cloud storage
from 1 €/month"
Tehát igen, fizetős.
Viszont a regisztrációs oldalon:
30 napos próbaidőről értekeznek:
"What will you get? Your mailbox.org trial account will be ready straightaway and includes an e-mail inbox, calendar, contacts, our online office & cloud storage - all free for 30 days."
Ingyenes, európai központú, végponttól-végpontig titkosított alternatívának:
* [link]
* [link]
Kabaré, amit ők művelnek.
Anno nagyon előremutató, és megbízható szolgáltatásuk volt, akkoriban meglehetősen nagy tárhellyel. Volt, amiben még jobb is volt a rendszerük, mint akkoriban a GMail. Aztán jött egy ötlet, hogy hát kevesebb kiadás és macera, ha inkább a GMail szolgáltatását veszik igénybe, ők pedig csak a nevet adják hozzá. Nem tetszett mindenkinek a váltás, de ez van, így döntöttek a fenntartók. Aztán éveken át sajátjukként hirdették a GMailt, ami idővel egyre jobb lett, orvosolták a kezdetben döglassú IMAP elérést is, és finomítottak a mappák helyett bevezetett címkéken, amik így egyre inkább a klasszikus mappákhoz hasonlóak lettek, szóval dinamikusan fejlődött minden, beleértve a tárhely nagyságát is, ami a kezdetinek a többszörösére nőtt. Aztán bekeményített a Google. Az addigiakhoz képest jóval komolyabb összegért volt csak hajlandó hosztolni külső e-mail rendszereket. Ez pedig a Mailboxnak jóval kevésbé érte már meg, így úgy döntöttek, hogy átállnak egy saját rendszerre. Hát... ha azt mondom, hogy ez nem ment zökkenőmentesen, akkor nagyon finoman fogalmaztam. A levelek átmentését el lehetett felejteni, hiszen hirtelen nem tudtak elegendő saját tárterületet szerezni. Ez érthetően jókora felháborodást keltett, amit a Mailboxnál a tisztelt felhasználók legősibb mesterséget végző anyukájuk emlegetésével reagáltak le. Ez a stílus végig jellemző volt a kommunikációjukra, a legkisebb kritikát sem tűrték személyeskedés, illetve vállalhatatlan stílus nélkül. Végül az ügyfelek elégedetlenségét úgy oldották meg, hogy kitiltottak mindenkit a fórumukról, aki bármilyen negatívumra rá mert világítani, vagy akár csak rá mert kérdezni.
De nem csak ez volt velük a probléma. Az átállás több hétig tartott, és ez alatt volt, hogy be sem lehetett lépni, illetve több nap, sőt, volt, hogy több hét késéssel érkeztek meg a levelek. Mindezt a 2010-es égek közepén. De az átállás végeztével sem ment minden simán. A felhasználók kaptak egy reklámokkal teleszórt felületet, aminek kb. 40%-a volt hasznos tartalom. Az e-mailek rendszeresen késtek, rendszeresek voltak a 10-20 perces, de néha a több órás, 1-2 napos késések is; a spam ömlött, és néha problémák voltak a levélküldéssel is. Sőt, a bejelentkezéssel is. Így vegetáltak pár évig, a végére már gyakorlatilag működésképtelen lett a rendszer. Ja, a regisztráció sem működött, mert hát nem bírta a rendszerük. :D
Aztán amikor már majdnem megszűntek, visszatáncikáltak a GMailhez. De mivel az több pénzbe kerül, mint amit reklámokkal teleszórva is ki tudnának termelni, ezért a hoszting díját ráterhelik a felhasználókra. Tehát végeredményben kapsz egy GMail-fiókot reklámokkal megspékelve pénzért.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!