Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Unreal Engine 4 ismétlődő...

Unreal Engine 4 ismétlődő textúra probléma?

Figyelt kérdés
Unreal Engine 4-ben adott egy fal amire rakok egy téglafal textúrát, seamless-t ráadásul. Amikor tilingot a megfelelő méretűre csúsztatom(TextureCoordinate-ban) zavaróan látszik a textúra ismétlődése. Hogy küszöbölhető ez ki?

2020. nov. 16. 21:13
 1/5 anonim ***** válasza:

Attól hogy a textúra seamless az ismétlésből adódó minta zavaró és feltünő lehet. Ennek kiküszöböléséhez több textúrát turmixolnak össze.


Ez egy blender tutorial de az elmélet ugyan az

https://www.youtube.com/watch?v=-VgtSL5ZpYc&t=1112s&app=desk..

2020. nov. 19. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
a timestamp-et elk#rtam nézd az elejéről
2020. nov. 19. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Ezt a módszert ismerem, működik egy talaj materialon de egy fal esetében?
2020. nov. 20. 16:46
 4/5 Komplikato ***** válasza:
Léteznek igen drága, megvehető plug-in "programok", amik helyetted megcsinálják ezt. De talán érdemesebb megtanulni.
2021. ápr. 26. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim válasza:

Content/StarterContent/Materials/M_Metal_Gold másold ki a tetején lévő "Macro Texture Variation" és "Reduce Macro Contrast" részt a köztük levő 2 szorzással együtt, és a lerp-et a végén szorozd be a saját BaseColor-al.

Egyszerű, és gyakran bőven elég.

( https://www.youtube.com/watch?v=yCRzOdo4b68 3:19)

2021. máj. 11. 15:18
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!