Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » A mátrix hogy kerül a képbe?

A mátrix hogy kerül a képbe?

Figyelt kérdés

Gyakorlati alkalmazást keresek és egy másik kérdés alatt írták, hogy a vektor az irányt adja meg stb, de most egy ilyen négyzetes 3*3 matrix hogyan jön a képbe, ha játékokról van szó?

Köszönöm


2020. szept. 30. 22:43
 1/3 A kérdező kommentje:

"Ezt az operátort reprezentálhatod egy mátrixként, amivel ha megszorzod a vektorodat, akkor az elforgatott vektort kapod."


Itt egy érték, ami fordul.

De ehhez minek mátrix?

Nem elég egy szög?

2020. szept. 30. 22:44
 2/3 anonim ***** válasza:
100%

Oké. Neked elég lesz.

Elmondanád nekem, hogyan számolod egy 3 dimenziós vektornak a szögét? Ez térszög. Tessék: (3,2,-5) vektor, forgasd el az x tengely mentén pozitív 50 fokkal, y mentén pedig mínusz 20-szal közben. Számold ki, mennyi lesz az új 3d vektorod.

2020. szept. 30. 22:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

Igazad van.

Kössz a gyors választ.

2020. szept. 30. 22:50

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!