A mátrix hogy kerül a képbe?
Figyelt kérdés
Gyakorlati alkalmazást keresek és egy másik kérdés alatt írták, hogy a vektor az irányt adja meg stb, de most egy ilyen négyzetes 3*3 matrix hogyan jön a képbe, ha játékokról van szó?
Köszönöm
2020. szept. 30. 22:43
1/3 A kérdező kommentje:
"Ezt az operátort reprezentálhatod egy mátrixként, amivel ha megszorzod a vektorodat, akkor az elforgatott vektort kapod."
Itt egy érték, ami fordul.
De ehhez minek mátrix?
Nem elég egy szög?
2020. szept. 30. 22:44
2/3 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Oké. Neked elég lesz.
Elmondanád nekem, hogyan számolod egy 3 dimenziós vektornak a szögét? Ez térszög. Tessék: (3,2,-5) vektor, forgasd el az x tengely mentén pozitív 50 fokkal, y mentén pedig mínusz 20-szal közben. Számold ki, mennyi lesz az új 3d vektorod.
3/3 A kérdező kommentje:
Igazad van.
Kössz a gyors választ.
2020. szept. 30. 22:50
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!