Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » CSGO alatt megszűntethetetlen...

CSGO alatt megszűntethetetlen input késés. Szerintetek a Linux -os, OpenGL -el futtatható verzió lehet az egyetlen járható út számomra?

Figyelt kérdés

Tudom, hogy régebbi konfigom van, de szerintem egy ilyennel azért jól kellene fusson. Nincsenek nagy elvárásaim a játékban, nem kell több száz fps, de ez az indokolatlan input lag sehogy sem akar megszűnni. Konfig:


Processzor: AMD FX(tm)-6200 Six-Core Processor, 3800 Mhz, 3 mag, 6 logikai processzor

RAM: 2x4GB DDR3

VGA: GeForce GTX 1650 4GB GDDR5

Táp: Coller Master 500W


SSD -n fut a Steam, frissen telepített Win10 x64 alatt. Egyszerűen kipróbáltam minden tőlem telhetőt szerintem. Gondolok itt a neten minden fellelhető csodára. Nvidia inspector alatt a rejtett beállítások buherálása, játékban az indítási opciók, Windows optimalizálás, Nvidia alatt minden teljesítménycentrikus, minden offolva, vertikális szinkronizáció kikapcsolva természetesen. Ez a jelenség egyébként ismerős nekem már azóta, amióta ismerem az informatika világát nagyjából. Valahogy minden játék, ami DX alatt fut/futott, egyszerűen nem olyan stabil, mint OpenGL alatt. Ezt tapasztaltam a jó öreg CS1.6 -al is. GL -el fut simán, DX alatt meg ha nem is fps zuhanás, de erős input lag lép fel a pálya bizonyos részein. Nem is értem Windows alatt miért lenne nehéz támogatni az OpenGL -t CSGO -hoz. Tehát nem a képszakadás a gond, mert 1.6 -al játszom kb. 17 éve, és tudom milyen a játékélmény 60Hz -s monitoron meg 100 fix fps -vel (amíg rá nem jöttem, hogy ezt ki lehet kapcsolni), képszakadással. Ettől még nem éreztem kényelmetlennek azt, ahogyan regál a képernyő tartalma az egérmozgatásra. Folyamatos, stabil volt. CSGO -ban viszont mindegy, hogy éppen leugrik 60 -ra az fps, vagy 100+, akkor is érződik egy input lag. Tökre mindegy, hogy a grafikai beállítások minimumon vannak, vagy hogy leveszem a felbontást 720p -re 1080 -ról. Sőt, kezdem azt hinni, hogy a grafikus beállítások is tök mindegy hogyan vannak beállítva (mindenféle értelemben, Nvidia vezérlőpultban is), a lényeg, amit meg akarnák szüntetni, az állandó valahogy. Persze, ha lekorlátozom a monitor felbontását és ki tudok hozni belőle 75Hz -t, akkor egy lepkefaroknyival érezhetően kisebb az input lag, de ez nem megoldás, mert magával a játékkal van gond érezhetően. Egyszerűen nem tudok ez az apróság miatt lőni, pedig játszottam CS -vel rengeteget, de nem input késéssel, max annyival, ami a monitor korlátja, de az teljesen elfogadható, ha csak annyi lenne.

Ahogy utána olvasgattam, több embernek is gondja van ezzel, és látom azt is, hogy olyanoknak is, akiknek azért jóval erősebb, újabb generációs konfigjuk van.

Szóval van valakinek tapasztalata e téren, esetleg Linux -s CSGO -val játszik valaki? Vagy amit még nem próbáltam, hogy Win7 alatt kipróbálni, de ha úgy működne is, arra nem alapozhatok, hisz kifutott op. rendszer ami a támogatást illeti.



2020. szept. 15. 11:33
 1/1 anonim ***** válasza:

A videókarid szoftverében elvileg van egy ilyen input lag csökkentéses történet, nekem Sapphire kártyám van, annál be lehet kapcsolni egy ilyet. Ezen kívül mást nem tudsz csinálni.

Egyébként meg ezek már nagyon kényelmi dolgok (szerintem). Én egy full sz*r géppel tanultam meg 50 fpssel CS:GO-zni és legendary eagelig mentem, egy mezei egérrel, tegyük hozzá...

2020. szept. 16. 08:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!