Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Szöveg alapú, történetorientál...

Szöveg alapú, történetorientált játékot terveznék, milyen engine lenne megfelelő?

Figyelt kérdés

Van egy csomó jegyzetem, teljes történetem felépítve, tulajdonképpen egy könyvként megírva. Ezt a történetet szeretném, mondhatni "játékba önteni". Alapvetően annyi volna a terv, hogy fekete háttér, fehér szöveg, néhány szót esetleg beszineznék, pl tárgyak, emberek nevét, stb... Főleg a történetre építenék, és hogy egy kicsit dobjak rajta, hangokat tennék hozzá, ilyen képernyő rezgést, a szövegnek glitch effektet, főleg ilyen apróbb dolgokat, semmi extra. Semmi olyasmire nincs szükségem, mint karaktermozgás, harc, stb... Mondjuk egy tárgykészlet, pl "zseb", meg egy minimális barkácsolási lehetőség (pl "ragasztó + papír = megragasztott levél"). Kis puzzle szerűen.


Milyen engine-t ajánlanátok ehhez? Volt aki ajánlotta hogy használjak Unreal-t, de kicsit "masszívnak" tűnik (erőforrásigényes? talán ez a jó szó) ahhoz képest, hogy ilyen egyszerű dolgot szeretnék csinálni.


2020. aug. 16. 20:00
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!