Fontos leveleket küldtem emailben, egyik alkalmazottamnak, akitől nem jön semmi reagálás a levelekre. Hogyan lehet ez?
Ha nem történik kézbesítés, akkor hibaüzenetet dob vissza a szolgáltató. Minden más esetben a küldés megtörténik, de:
- nem olvassa a címzett [ignorálja a levelet és letagadja a számonkérést]
- szabálybeállítások miatt nem a beérkező levelekbe érkezik a levél hanem spam mappába vagy egyenesen a kukába [szándékosan nem fogadja a címzett levelét]
- szolgáltató flaggelte a küldőt és ezért automatikusan spambe megy a levél, amit nem néz meg a címzett [hanyagságból vagy szándékosan]
Küldemény esetén lehet a szolgáltató szintén beleszólhat, például a Google nem enged titkosított állományt csatolni, mert nem tudja a tartalmát ellenőrizni. De azt a küldő félnek látnia kell, mert hibaüzenetet kap.
Esetleg még olyan formátumban van a csatolmány amit nem tud a címzett megnyitni.
Érdemes megbeszélni, egyeztetni és akár személyesen ellenőrizni hogy mi lehet a hiba. Nem biztos hogy a címzett szándékossága van benne, mielőtt nekiugrasz, hogy mit művel. Mondjuk aki azzal érvel, hogy senkitől nem kapja meg, akkor az ő felelőssége lenne, hogy megpróbálja javítani a hibát, vagy rendelkezésre állít egy olyan fiókot amiből megoldható a munkavégzés. Ez a "nem kapok amúgy senkitől levelet, és akkor ezzel el van intézve" nem megoldás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!