Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Fontos leveleket küldtem...

Fontos leveleket küldtem emailben, egyik alkalmazottamnak, akitől nem jön semmi reagálás a levelekre. Hogyan lehet ez?

Figyelt kérdés
Milyen esetekben fordulhat elő az hogy nem kapja meg az emeiljeímet az alkalmazott? Létezhet ilyen? Telefonban azt mondja az alkalmazottam nem kapja meg senkitől már az email küldeményeket. Hihetetlen!!!
2020. júl. 30. 19:18
 1/8 anonim ***** válasza:

Ha nem történik kézbesítés, akkor hibaüzenetet dob vissza a szolgáltató. Minden más esetben a küldés megtörténik, de:

- nem olvassa a címzett [ignorálja a levelet és letagadja a számonkérést]

- szabálybeállítások miatt nem a beérkező levelekbe érkezik a levél hanem spam mappába vagy egyenesen a kukába [szándékosan nem fogadja a címzett levelét]

- szolgáltató flaggelte a küldőt és ezért automatikusan spambe megy a levél, amit nem néz meg a címzett [hanyagságból vagy szándékosan]


Küldemény esetén lehet a szolgáltató szintén beleszólhat, például a Google nem enged titkosított állományt csatolni, mert nem tudja a tartalmát ellenőrizni. De azt a küldő félnek látnia kell, mert hibaüzenetet kap.

Esetleg még olyan formátumban van a csatolmány amit nem tud a címzett megnyitni.


Érdemes megbeszélni, egyeztetni és akár személyesen ellenőrizni hogy mi lehet a hiba. Nem biztos hogy a címzett szándékossága van benne, mielőtt nekiugrasz, hogy mit művel. Mondjuk aki azzal érvel, hogy senkitől nem kapja meg, akkor az ő felelőssége lenne, hogy megpróbálja javítani a hibát, vagy rendelkezésre állít egy olyan fiókot amiből megoldható a munkavégzés. Ez a "nem kapok amúgy senkitől levelet, és akkor ezzel el van intézve" nem megoldás.

2020. júl. 30. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 Dongaben ***** válasza:
Igen, van ilyen! Ezért nem az alkalmazottadat kellene számonkérni, hanem a cég IT osztályát! Nézzenek utána. Nemrég nálunk is volt hasonló eset. Központi hiba volt a levelező szerveren.
2020. júl. 30. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Az én gépemen tudom ellenőrizni , hogy elküldött a levél. Ugyanakkor akinek küldtem az nem nézte meg? Mert nem jön vissza az, hogy a címzett számítógépén megjelent. Ez miért van? Ha bíróságra kerülne az ügy, a bíróság olvasottnak venné e az emailjeimet? Vagy írjak postai levelet a címzetnek? Melyiket veszi a bíróság elfogadottnak?
2020. júl. 30. 20:35
 4/8 Dongaben ***** válasza:
Bírósági ügyben kizárólag az írásban, megfelelő azonosítás után átvett dokumentumot veszik figyelembe. Úgy tudom, hogy email-ben küldött felszólítás, és hasonlók még nem állják meg a helyüket egy bírósági ügyben.
2020. júl. 30. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 Dongaben ***** válasza:
Amennyiben saját, céges email címre küldted a leveleket, azt a cég IT embere tudja igazolni, hogy megérkeztek. (Ha tudja...) Ha a privát, mondjuk gmail címére küldted az emaileket, akkor az egészet buktad.
2020. júl. 30. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 BeefEater ***** válasza:
Az emailre nincs kézbesítési garancia. Attól, hogy tőled átvette a szerver a levelet nem biztos, hogy a címzett meg is kapja. Bármelyik szerver eldobhatja azt akár hibaüzenet nélkül is (a Gmail is csinálja, ilynekor a spambe sem kerül be).
2020. júl. 31. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Én most gyorsan erre reagálok: " Mert nem jön vissza az, hogy a címzett számítógépén megjelent. Ez miért van?" Simán letiltható, hogy ilyen üzeneteket küldjön vissza a gép, nálamis így van beállítva. Ha cégés az email cím, céges v. a cégáltal kiválasztott szolgáltató rendszerét használja kötelezhető arra, hogy a céges levelekre állítsa be a kézbesítési értesítések kezelését.
2020. júl. 31. 16:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
Én a saját privát emailemről küldök, emaileket az alkalmazottjaim részére. Nálam kijelzi azt, hogy az üzenetet továbbítva lett. Azt nem tudom, hogy a címzett meg kapta e? De mivel több emailt is küldtem a címzettnek, és egyáltalán nem reagált rá, ezért csak sejtem azt hogy nem kaphatta meg a leveleimet.
2020. aug. 2. 10:37

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!