Mit lehet ilyenkor tenni?
3. hete van egy szervízben a laptopom. 1 hetet mondtak rá, hogy kész lesz, én 1,5 hét múlva érdeklődtem, akkor azt mondták, még szét van szedve, majd jeleznek, ha kész, előre láthatólag 1 hét múlva.
Ez is letelt már...
Mi van akkor, ha jobban elb*k, csak nem merik bevállalni?
Ilyenkor mi a teendő, a lehetőségei egy vásárlónak?





én is jártam így.
megfenyegettem őket a fogyasztóvédelemmel.





Csak van nekik is felügyeleti szervük... Meg kell pendíteni nekik, hogy beavatod őket (persze nézd meg, hogy bármilyen szabályozás van-e a működésükben a javítás időtartamára, stb).
Nekem fordítva volt a dolog, egyszerűen nem volt időm hetekig elmenni a kész laptopért, engem azzal fenyegettek meg, hogy X naptól tárolási díjat számítanak fel, és Y nap leteltével értékesítik.





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!