Gearbest-ről rendeltem még márciusban, de még mindig nem kaptam meg?
Figyelt kérdés
Beszéltem velük, azt mondták h nem tudták kézbesíteni, meg hogy vegyem fel a kapcsolatot a futárral. Milyen futárral? Sem dpd nem tud róla, sem dhl semmi. Mi a teendő?
2020. júl. 17. 10:56
1/5 anonim 



válasza:





Azzal a futárral kell, akivel ők szerződtek és te kiválasztottad a szállítást. Ha semmi ilyen nem volt, mert standard postai kézbesítéssel rendelted, akkor a Magyar Posta a futár. Viszont eltelt lassan 2 hónap a sikertelen kézbesítéstől, lehet azóta már visszaküldték a feladónak.
2/5 A kérdező kommentje:
Mi a teendő ilyenkor? Kivel kéne felvenni a kapcsolatot? Nem talalálok semmit, nem tudok előrébb jutni az ügyben.
2020. júl. 17. 12:19
3/5 anonim 



válasza:





A postának van ügyfélszolgálata, ott lehet érdeklődni.
Telefonon gyorsabb, mert ott helyben megnézik a csomagszám alatt, hogy mi lett vele.
"Lakossági ügyfeleinknek: 06-1-767-8282
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig."
Szerintem csak a Posta maradhat, ha nem volt a rendelésnél külön kiválasztva a futár.
4/5 anonim 



válasza:





Valószínűleg légipostán futott be a debreceni reptérre. Szerintem ott kavarták el. Próbáld egy nagyobb postán az awb szám alapján.
5/5 A kérdező kommentje:
2020. júl. 17. 12:45
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!