Ért valaki az ali expresszhez?
Figyelt kérdés
Nos, tudni kell rólam hogy egyáltalán nem tudok angolul de nagy nehezen kiokoskodtam hogyan is tudok rendelni.
Viszont a vírus miatt (legalábbis gondolom) nem jött meg elég sok cuccom. Fogalmam sincs hogyan tudnám vissza igényelni a pénzt. Telefonról vagyok fent iphone 7-em van. Ha esetleg valaki tudna nekem segíteni azt nagyon szépen megköszönném
2020. máj. 12. 21:16
1/1 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Ha bejelentkezel az oldalra, jobb felül a legördülő menüben az 'orders' nél meg tudod nézni a rendeléseid állapotát. 1 hónaptól 2,5 hónapig tarthat, mire megjön. ha nem jött meg, kérhetsz visszatérítést, nem nem egy kattintás, illetve ha jól rémlik, angolul kell leírni, hogy mi a baj. De itt az állapotnál, amit írtam, részletesen láthatod, hogy feladták e már, ide ért e már az országba stb. Én nem rég rendeltem. nem éreztem, hogy lassabban ért volna ide a vírus miatt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!