Radium.hu mennyire számít megbízható oldalnak?
A rendelés pillanatáig kinyalják a s@gged, utána sz@rba sem vesznek.
Minősíthetetlen a vevői kapcsolattartás és a garanciális ügyintézés is. Arról nem is beszélve, hogy szakmaiságnak jelét sem mutatják.
Új laptop, céges vásárlás, mely a kezdetektől fogva kékhalálozik. Néhány diganosztika lefuttatása után hardverhibásnak ítéltem. A Radium-ot telefonon elérni lehetetlen, ezért a 3 nap vásárlástól való elállási jogomat érvényesíteni sem tudtam, ellehetetlenítették. ~350 ezrem csak úgy lebeg a levegőben.
A Chat-en 4 nap után sikerült annyit visszaírniuk, hogy ők nem garanciáztatják, azt saját magamnak kell intéznem a hivatalos magyarországi szervíznél (természetesen a szállítás önköltségen történik). Elküldtem a kijelölt helyre, a szervízben megállapították, hogy alaplap cserére érett a gép, mindezt a vásárlástól számított 7. napon. Kicserélték, de a jelzett kékhalálozási hiba nem hárult el. Mivel külön SSD+RAM bővítést kértem, amit a Radium belsősei intéztek, így egy újabb kört kell fussak náluk.
Kérdés, hogy most sikerül-e megugraniuk a dolgot, vagy újabb barmolás következik, amivel tönkretesznek még egy alaplapot/SSD-t/RAM-ot, vagy bármi mást. Ököllel verik a gépeket?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!