Dell Inspiron 3531-en miért nem tudok gyári visszaállítást csinálni?
A laptopom 4-5 éves és egyszer csináltam eddig egy gyári visszaállításokat. Egyszer volt szervizben, mivel a merevlemez tönkrement és kicserélték. És most azóta se tudok csinálni gyárit, mivel ezt írja ki:
Van pendrive-om ha ez kellene esetleg. Arra kell rátelepítenem a Windows 8.1-et? Vagy 10-et?
A gyári merevlemezen egy külön (akár rejtett) partíción el volt tárolva a telepítő anyag, a teljes DVD-nyi.
Az új HDD-re ezt nem rakta át senki, így ha a rendszer át is került, tudja hol kéne keresnie az eredeti telepítőfájlokat, de ott már nincs.
Ebben nem vagyok járatos, mert visszaállítás helyett én mindig is újratelepítettem a gépet, vagy a sérültet "frissítettem" azonos verziószámmal, így a hibák megszűntek.
Talán regisztrációban lehetne kikeresni az eredeti telepítési útvonalat és ha az a D:\valami volt, akkor ugyanoda kell bemásolni egy azonos verziószámú (verzió és build is azonos legyen az adott rendszerrel) DVD tartalmát.
De "hivatalosan" a HDD csere után már nem OEM rendszer van rajta, hiszen az OEM telepítőfájlok már nincsenek rajta, tehát a rendszer innentől nem újraaktiválható hivatalosan, csak ha meglenne az eredeti telepítőkészlet, licenszkulcsok, stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!