Sziasztok Extreme digitalon van egy monitor sz új ára 105.000Ft és a használt ára “kibontott” 100k az lenne a kérdésem ha megrendelem a 105k-sat szerintetek árvernek engem és a használtat küldik ki vagy nekik ez nem éri meg és nem kockáztatnak? Csak mert elővigyázatos vagyok és maximalista.
Hibás terméket küldtem vissza az ED-nek tavaly nyáron, egy nappal átvétel után hirtelen 0-ról felment 1-re a készlet a weboldalukon. Érdekes nem? Arról nem beszélve, hogy 4 hónapba, 16 telefonhívásba került visszakapnom a pénzemet, mert a szállítócég elkeverte a csomagot és mind az ED, mind a szállítócég inkompetens volt a csomag hollétének kiderítésében. Tudnék mesélni róla, de röviden ennyi. :)
2020. márc. 13. 01:17
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 anonim válasza:
nem
2020. márc. 13. 01:17
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
Hibás terméket küldtem vissza az ED-nek tavaly nyáron. Egy nappal átvétel után hirtelen 0-ról felment 1-re a készlet a weboldalukon és kapott egy akciós árat. Érdekes nem? Arról nem beszélve, hogy 4 hónapba és 16 telefonhívásba került visszakapnom a pénzemet, mert a szállítócég elkeverte a csomagot és mind az ED, mind a szállítócég inkompetens volt a csomag hollétének kiderítésében. Tudnék mesélni róla, de röviden ennyi. :) Szóval én drága dolgot, pláne kibontottat nem rendelnék az ED-től ezek után.
2020. márc. 13. 01:19
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
Bocsi, duplán küldte el.
2020. márc. 13. 01:21
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 anonim válasza:
#5 Jah, 2 perccel később, átszerkesztve. :)
2020. márc. 14. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
Nincs átszerkesztve, csak hozzáírtam még, miután lehalt az oldal és azt hittem nem küldte el. :) A 43%-os is kétszer küldte el a válaszát, gondolom nála is pont haldoklott az oldal...
Egyébként nem muszáj elhinni amit írtam, csak keressetek rá, hogy mások hogyan jártak:
Ameddig nem hibás a termék, addig nincs baj, de amikor pénzt kérne vissza az ember akkor falakba ütközik, mert ügyfélszolgálat nincs náluk (ki van szervezve külsős cégnek), a futárszolgálat meg konkrétan az ország legrosszabbja, akivel partnerségben vannak.
2020. márc. 14. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 A kérdező kommentje:
Nemrég írtak hogy visszavennék a “hibás” termékemet 2-4 napon belül küldenek egy Royal futárszolgálatot, és ha visszaküldőm beérkező a raktárba akkor cserélik, vagy visszatéritik az összeget ezt írták.Szerintetek visszaküldessem velük, illetve az lenne a kérdés ha visszaküldöm akkor mennyi idő belül cserélik ki a termèket. És szerintetek nem kell több hetet várni?
2020. márc. 21. 21:22
9/10 anonim válasza:
Ha belemennek, hogy visszahozzák a terméket tőled, akkor az úgy is van.
Sajnos a szállítási időknél még van mit javítaniuk, lehet, hogy több hét lesz, de visszafizetik neked.
2020. márc. 27. 19:33
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
Hogy átvernek-e?
Nekem motor nélkül küldték ki a porszívót. Azóta sem kaptam vissza a pénzem. 10-15 levél és telefon. 95 ezer forintom bánja.
Tekintettel arra, hogy még nem kaptam vissza a pénzem úgy látszik, ENGEM ÁTVERTEK!
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!