Dotroll hogy engedheti meg magának?
Velük kapcsolatosan érdekelnének tapasztalatok! Egy éve üzemeltetek egy webshopot, hálistennek eddig nem volt túl sok gondom vele, eddig kétszer! A második jelen esetben most történt! Természetesen szombat reggel, ügyfélszolgálat pedig nincs hétvégén! Sőt, ahogy olvastam, ünnepek alatt sem lesz nagyon! Kérdésem ezzel kapcsolatban, hogy ilyenkor mi van? Online világban úgy tudom se hétvége , sem ünnepnap....Jelenleg elérhetetlen a webhsopom szerverhiba miatt, sem rendelni nem tudnak, sem a meglévőket nem tudom csekkolni, belépni sem tudok!
Minden esetben meg kell várni míg hétfőn bemennek , megisszák a reggeli kávét és majd utána foglalkoznak a hibajeggyel?Ezt hogy engedhetik meg maguknak? hogy nincs 0-24 support? Múltkor pedig 13 darab átirányítás került a honlapomra, ezt is hozzájuk belépve tudtam csekkolni, akkor is várnom kellett a reggeli kávé elfogyasztáásig....Tapasztalat? Menjek másik szolgáltatóhoz? Kit ajánlotok?
"hogy nincs 0-24 support?"
Van, csak gondolom úgy voltál vele mint a felhasználó általában, miért fizetnél plusz szolgáltatásért. Amúgy egy olcsó domain\tárhelyszolgáltatóról beszélünk, ha tartanának elég alkalmazottat nem lennének olcsók, de nem a minőség\megbízhatóság érdekelt amikor őket választottad hanem az ár, döbbenetes lehet, de ennek általában ez a vége.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!