Miért nem enged előfizetésre váltani a telekom?
Figyelt kérdés
Szóval szeretnék előfizetésre váltani az oldalon,
3 hónapja új személyim van ezért most megcsináltam frissen az adategyeztetést ami sikeres is volt.
Amikor viszont előfizetésre akarok váltani mindig az alábbi hibaüzenet fogad.
"
Fontos tájékoztatás
A személyes okmány érvénytelen! Kérjük, ellenőrizd, hogy pontosan -az igazolványban szereplő adatokkal megegyező módon - adtad-e meg az okmány adatait!
Rendelés azonosító: x9x9x1x4
"
Mi az hogy érvénytelen mikor az imént elfogadta meg minden...
2019. szept. 11. 10:58
1/4 anonim válasza:
Pár hónapja hasonlóan jártam. Aztán meguntam, felhívtam őket és telefonon megigényeltem az előfizetésre váltást. Pár perc alatt megvolt az igény leadás.
2/4 anonim válasza:
Ez itt a Telekom ügyfélszolgálat szerinted?
3/4 A kérdező kommentje:
a telekom ügyfélszolgálat annyit mondott 30 napos válaszidejük van jogilag, szóval majd válaszolnak
2019. szept. 11. 17:09
4/4 anonim válasza:
Mondott ilyet a lóf#szt...
Felhívod őket és segítenek, azonnal.
Persze csak ha felhívtad volna őket...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!