Ha újabban visszadobja a leveleket, akkor letiltották az e-mail címem?
"Más ugyanazzal a fiókkal rendelkezőét nem dobja vissza."
ezt hogy érted?
2-en vannak 1 címen (ugyanazzal a fiókkal)???
Több dolog is lehet.
Ha letiltott, akkor az többnyire nem látszik, mert olyankor a tiltás annyit takar, hogy a leveled egy szűrőn megy át és a szűrő beállításától függ, hogy levélszemétbe, töröltek közé kerül vagy véglegesen törölve lesz. Tehát ez nem szerveri tiltás, hanem csak szűrés.
Van a szerveri tiltás, ahol masszív spam-nak regisztrálják be a mailcímed (inviteles címnél nálam is volt ilyen, hogy ha írtam, nem kapták meg, ám értesítésben szerepelt, hogy a visszautasítás a spam miatt van).
A többszöri próbálkozás lehet az is, hogy megtelt a fiókja (bár akkor ez is lenne ott a részleteknél), de lehet offline is valamiért a szerver.
Pl. freemail esetében volt, hogy az egyik fiókba be lehetett lépni és működött minden, a másik fiókba pedig nem hosszú órákon keresztül egy szerverprobléma, szervercsere, karbantartás okán. Azaz nem minden cím 1 szerveren van 1 szolgáltató esetében.
Viszont ha úgy értetted a kifogásolt mondatot, hogy pl. freemail-os tud freemail-osnak küldeni és meg is érkezik, de pl. a gmail-ról már nem, akkor elképzelhető, hogy a fent ismertetett alapján valamiért a címed spam-ként lett regisztrálva az ő szerverén.
Az idézett mondatot úgy értettem, hogy pl. körte@alma.hu címre átmegy a levél, de szilva@alma.hu-ra már nem, és ekkor jönnek ezek a nem sikerült kézbesíteni a levelem üzenetek.
Azért köszönöm a válaszod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!