Mi az a ticket a Scrum-ban és mi alapján adnak neki pontot (ha jól tudom,1-5ig pontozzák)?
Figyelt kérdés
2019. aug. 6. 20:48
1/1 anonim válasza:
A ticket az egy task, egy feladat, hibajegy, attól függ, mit tartalmaz. Vizuálisan egy kártya. Ha pontozva van, akkor valószínűleg egy "story", aminek vannak taszkjai, "alfeladatai".
Nem feltétlenül 1-5-ig pontozható (ez a story point), amit az adott feladatra szánt munkamennyiség alapján súlyoznak, végül is a becsült munkaórákat „fordítják” pontszámokra, de lehet az a bonyolultsága, összetettsége alapján is magasabb, ki hogy csinálja, erre nincs előírás. A pontszámokat „tradicionálisan” (már ha az agile rendelkezik már tradíciókkal) a Fibonacchi számokkal fedik le (1,2,3,5,8,13...), de tökmindegy, lényeg, hogy a csapat értse. :-)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!