PCX mi a probléma a fizetéssel és online tranzakcióval?
Az lenne a gondom, hogy rendelni szerettem volna egy nagyon drága középkategóriás gaming pc-ét és fizetéskor az online bankkártyás fizetési lehetőséget választottam... miután megadtam a kártya P O N T O S adatait, a töltőképernyő után egy hibaüzenet fogadott, amely valahogy így néz ki:
A feldolgozás sikertelen
A tranzakció feldolgozása sikertelen. Kérjük, válasszon más fizetési módot, vagy próbálja meg újra.
Nos... viszont a rendelésről kaptam egy megerősítő emailt amelyben "sok örömet" kívánnak a termékekhez...
Ezután csakhogy biztosan ne legyen tévedés lekérdeztem a számlám egyenlegét és a tranzakcióhoz szükséges összeg még rajta volt... so what the actual flyinn' fak?!
Ezekután voltam olyan tökös (és kitartó összepakolni ugyanazt a gépösszerakó fícsörükben... AGENN!!) aztán megrendeltem a dolgot utánvétre... igen ám csak megint az online tranzakciós felületre keveredtem, ahol az arcomba tolták a bankkártyás fizetést... (WTF?! UTÁNVÉT, AKKOR MIÉRT???) amely ismét sikertelen volt. Szóval valaki, akinek van tapasztalata hasonlóval (esetleg pontosan ugyanezzel /slash/ a pcx-nél melózol) akkor az hogyan oldotta meg, vaaaagy... végülis... mi lett a végeredmény? A válaszokat előre is köszönöm. Legyen szebb napotok, ne olyan rémes és zavaros, mint amilyen most az enyém.
Rendelésedet néhány napon belül átveheted, a várható átvételről e-mailben értesítünk.
Köszönjük a megrendelést, a megvásárolt termékekhez sok örömet kívánunk!
Ez a szöveg áll mindkét megerősítő e-mail végén. Kérem valaki magyarázza el! Jó lenne ha egy pcx-es dolgozó teljesen véletlenül idetévedne és megnyugtatna >:'(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!