Spotify hogy kezeli ha valaki feltár egy hibát a rendszerükben?
Találtam egy elég komolyka hibát a Spotify oldalán. Ez szinte minden UK felhasználót, illetve egy partnecéget, a Google-t is érinti.
Ha én most felveszem velük a kapcsolatot, mire van nagyobb esély?
Arra, hogy megjutalmaznak, vagy esetleg arra hogy beperelnek és megyek ülni hosszú évekig?:D
Gondolod? Akkor lehet felveszem velük a kapcsolatot.
Azt elfelejtettem írni, hogy Anglia a helyszín, illetve csak a Spotify UK-t érinti. Szóval némileg több az esély arra, hogy bebörtönzés helyett esetleg részesítenek valamiben.
#3 Épp most beszéltem az UK customer support-tal, és azt mondták nem adnak jutalmat, illetve a fent említett weboldal nem is official, így ne bízzak meg benne.
Pedig elég komoly lenne ez a glitch amire rájöttem, szinte "ingyen pénz" a felhasználóknak, nem is olyan bonyolult csak senki sem gondol rá.
Feltöltöttem.
Már beelőztek és már más is kiírta. Viszont nem minősül biztonsági kockázatnak, szóval ergo legális és nem érdekli az érintett cégeket.
Jó, nekem mindegy. Akkor most megrendelem 8. Google Home Minimet is (darabja £50-et ér), de a glitch-nek köszönhetően TELJESEN ingyenessé válik:)
Vessenek magukra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!