Kezdőoldal » Számítástechnika » Biztonság » Vissza viszem, elfogadják?

Vissza viszem, elfogadják?

Figyelt kérdés

Sziasztok!:D

Vakációban voltam Budapesten, ahol az ottani Tescoban vettem két Assassin's Creed 4: Black Flag-et. Egyiket magamnak, másikat öcsémnek. A fájdalmas az volt, hogy miután telepítettem, kérte az aktivalo kódot. És a drága azt írta, hogy a kód már használatban van. Ez ugyanígy az öcsém példányával is megtörtént, ott is azt írta, hogy a kód már használatban van. Hírtelen felindulásból fel is hívtam a Ubisoft (játék gyártó cég) angliai székhelyét, hogy magyarázzák el nekem, hogy ilyenkor mi is történik. Mert ugye igazából mikor én ezt megvettem, a kódért fizettem, mert ha az megvan, akkor is a mostani Uplay rendszerben a játék letölthető, ha a van aktiváló kódod. Így viszont vettem két csillogó dobozt s mellé 6 darab fényes lemezt, amivel az égvilágon semmit nem érek. A muki, aki felvette a telefont, miután bemondtam neki a kódokat, kiderítette, hogy az egyiket másfél évvel ezelőtt aktivaltak kelet európában xy e-mail címmel és felhasználó névvel, a másikat pedig két és fél évvel. Ő csak annyit mondott, hogy vigyem vissza a boltba.

Egyik kérdés lenne, hogy ha megvan a blokkom s minden, akkor ezt vissza veszik-e mint hibás termék (érte engem kártérítenek, kicserélik vagy vissza fizetik)?

A másik kérdés, hogy ezt megcsinálják-e, ha én Szegeden vagyok, és a játékot Budapesten vettem?

Én amiatt aggódok, hogy mivel ez a játék abban a Tescoban ahol vettem akciós volt, emiatt komplikációk születhetnek. Ti mit mondtok? :)



2017. aug. 31. 10:28
 1/5 anonim ***** válasza:
Miért nem telefonálsz be és ecseteled nekik?
2017. aug. 31. 10:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Az teljesen mindegy hogy akciós volt, az csak az ár. HIBÁS terméket adtak, ki kell cserélniük. Ha adnak valami papírt, hogy töltsd ki, írd le a problémát és szerintem azt is, hogy a kiadót felkerested és azt tanácsolták hogy vidd vissza. Ha nem veszik át mond, hogy akkor helyben hívják fel a kiadót és beszéljenek velük, ne hagyd hogy szarjanak rád.

Szerintem mindegy, hogy milyen Tesco. Ruhát én cseréltem már be másik helyen, de ugyan annál a cégnél és nem mondtak semmit.

2017. aug. 31. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Azonnal visszavinni, elmondani szépen, tudni fogják a dolgukat.


Jobb lett volna a támogatással emailben lelevelezni, ill. hogy küldjék el, azt amit mondtak, írásban. Ezt vihetted volna magaddal. A Tesco kukacoskodhat egy kicsit, mert ezt ők leellenőrizni nem tudják ott helyben.


Ebédelj rendesen, kávét ne igyál, és irány a teszkó...

2017. aug. 31. 11:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Ja és ragaszkodj a pénzhez, ne hagyd magad átverni.
2017. aug. 31. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Többek között ezért sem veszek már lemezes játékot. A kódot kilopják, és eladják G2A-n, aztán a dobozt visszafóliázzák, és mehet a polcra. Szoftvert vissza nem veszünk, a viszontlátásra, legyen máskor is szerencsénk!
2017. aug. 31. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!