Kezdőoldal » Számítástechnika » Biztonság » Az normális ha a TCP adatforga...

Az normális ha a TCP adatforgalmam nagyon magas?

Figyelt kérdés
Nem rég volt a gépemen kémprogram. Azóta nem talált semmit a vírusirtóm, de aggódom.

2015. nov. 15. 15:33
 1/3 anonim ***** válasza:

Mivel a TCP és az UDP kb. lefedi a hálózati forgalmak típusait, így igen, normális, ha "nagyon magas".

Amúgy mit jelent a "nagyon magas"?

G.

2015. nov. 15. 16:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Mivel (majdnem) minden (beleértve a böngészőt is) TCP/IP hálózatot használ, nem tudom milyen protokoll-forgalomra számítasz. Talán az ICMP vigye a nagy részét?
2015. nov. 15. 19:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Gondolom routeren nézted összforgalomként.

Ha nem használsz semmi reklámblokkolót és mellé össze vissza töltesz fel-le, vagy csak sokat nézel videókat online, akkor az össze adatforgalom igen magas lesz.

Ha pontos adatforgalmat akarsz otthon számolni erre, akkor böngészett weblap tartalmakat összeadod (mellé minden más letöltéssel) és kicsivel a teljes adatforgalom alatt kell legyen az eredményed.

Teszem azt, napi 3-4 órát aktívan netezel minden nap, mellé heti egy-két filmet is bevállalsz, akkor az már szép forgalmat generál.


Ha az aktuális adatforgalmat akarod nézni böngészés nélkül, akkor kapcsolj ki minden hálózatot használó alkalmazást (updaterek, p2p-ek, stb.) és akkor lesd meg. Ilyenkor alacsony kell legyen. Ha mégis nagyon magas, akkor uccu neki, malwarebytes-ot szedd le, rakd fel, futtasd le, utána egy kis pucolás sem árt (ha manuálisan nem tudod, akkor mondjuk egy Ccleaner hasznos lehet neked).

Ha még ezek után is van problémád vele, mondjuk iszonyúan lassú a net, viszont nem látsz adatforgalmat, akkor a szolgáltatónál kell érdeklődnöd. Persze egy router restart sem árt. Ha esetleg elvetemült vagy és stick-es mobilnetet használsz, akkor meg a lassúságon nem kell meglepődni, még adatforgalmon sem, mert az váltogat ide-oda a térerő tornyok között.


Ha meg semmi sem segít, akkor minden adatot ments fel felhőbe, vagy külső eszközre egy alapos offline vizsgálatsor után, majd rakd újra az egészet.

Ha még ezután is baj, van, akkor gép megfog, ablak kinyit, gép kidob, ablak becsuk ;)

Na jó, csak viccelek, de akkor már nem szoftveres a baj (hanem mondjuk hálókártya, helyi hálózat, szolgáltatói probléma etc.).


Remélem kicsit hasznos voltam.

2015. nov. 21. 23:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!