Kezdőoldal » Számítástechnika » Biztonság » Vírusirtó programnál, ha a...

Vírusirtó programnál, ha a rendszerben az előfizetésem automatikus meghosszabbításra kerül, akkor tulajdonképpen nincs új aktivációs kódom? (ld. Lent tovább)

Figyelt kérdés
Az avira vírusirtó programot 2012ben megvettem,kaptam email-en egy aktivációs kódot, ezt beírtam és oké. viszont 1 év múlva 2013ban a rendszerben az előfizetésem automatikus meghosszabbításra került.akkor tulajdonképpen most nincs új aktivációs kódom?A régi van érvényben? új kódot nem kaptam ugye,mert automata megújult.Hogy van ez??
2014. ápr. 9. 21:02
 1/3 Tengor ***** válasza:
Miért nem kérdezed meg a supportot?
2014. ápr. 9. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Tapasztalsz valami változást? Pl. kiírtam hogy mikor fog lejárni a licenszed vagy valami? Mert ha nem, akkor csak relaxálj. Nincs semmi gond. Viszont ha igen, akkor vedd fel a kapcsolatot az Avira supportával vagy menj be a boltba, ahol megvetted (vagy írj nekik e-mailt) és közöld a panaszod. Ők majd intézkedni fognak.
2014. ápr. 9. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
MIvel nem tudok angolul, ezért nem írtam a supportba.a helyzet annál bonyolultabb, h google-fordítóval írjak nekik. Az avirától nem tudok segítséget kérni, nincs egy magyar ügyfélek számára fentartott telefonszám. nincs magyar email elérhetőség, nincs magyar fórum.annak idején neten vettem, nem egy magyar boltban(ezesetben már elintéztem volna a dolgot).
2014. ápr. 14. 18:25

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!