Az Ubisoftnak vannak magyar kollégái?
Mi újság, írtak már?
Nekem a magyarorszag-hu-tól 10 nap után jött válasz egy weboldalas üzenetemre, megkértek, hogy küldjem el egészben (mivel az 1500-as karakterlimit miatt csak két részletben tudtam elküldeni). Aztán 11 nappal később(!) jött egy email, hogy rögzítették a problémát a rendszerben. Írtam pár fejlesztési javaslatot, meg arról, hogy mi változott negatív irányban a március végi változtatással.
Amúgy az Ubisoftnak is írtam már. Vettem egy Heroes 6-ot, és nem ment/megy Windows 7 alatt az Ubisoft Player. Erre olyan válasz jött, hogy teljesen félreértették a kérdésemet (lehet, hogy szándékosan?), amivel semmire nem mentem. Azóta a Redditen utánaolvastam, és meg tudtam oldani, úgyhogy hagytam is. Írták, hogy ha 48 órán belül nem válaszolok, akkor megoldottnak tekintik a problémát...
Nem jött semmi azóta:(
Lehet azért mert megváltozott az email amin csináltam az accountot így gondolom arra küldik a cuccokat.
Szerintem elbúcsúzhatok attól az accounttol pedig ps4 -en készítettem tudnám bizonyítani a fizetésekkel meg mindennel de így mindegy:C.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!