LibreOffice munkafüzetet saját GoogleDrive-ba menteni,annak mi a menete?
Megnyitod az oldalt, és bármilyen fájlt be tudsz tallózni a gépedről vagy behúzni az oldal ablakába, amit feltölt. Ehhez nem kell semmilyen speciális beépített funkció.
Ha szinkronizációs programot használsz, akkor pedig a szinkronizált mappába kell menteni/beilleszteni a fájlokat.
Szerintem a kérdező úgy értette, hogy használható legyen a Google Drive saját szerkesztőjében.
Felmész drive-ra, feltöltöd az adott fájlt, és megnyitod a drive felületén. Ha saját magától nem tudja átkonvertálni, akkor hibát fog kiírni, de alap funkciókkal bíró excel fájl esetén nem szokott problémázni, csak ha mondjuk makrók vagy egyéb speckó dolgok vannak beállítva. Ezt utána szintén a drive felületén elmentheted másként a saját gdoc, gsheet formátumába.
Ha alap funkciói vannak, de mégsem ismeri fel, akkor próbáld meg előbb libreoffice-ból kimenteni xlsx formátumba, és azt másold fel drive-ra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!