A Microsoftnak van-e olyan emailje, ahol lehet nekik írni fiókelvesztés ügyben?
Az ilyen nagy szolgáltatók (pl. Google, Microsoft, Facebook) rendszere úgy van megcsinálva, hogy a világ összes lehetséges problémájának megoldása le van írva a súgóban. X milliárd ügyfélre képtelenség olyan ügyfélszolgálatot fenntartani, aki majd azok problémájával egyesével foglalkozni fog, helyette minden automatizált. Megkeresed a súgóban/FAQ-ban a tematikák között hogy mi a probléma, és ott le lesz írva a megoldása. Ritkább, hogy van élőerős support, de:
(bár én úgy látom, a böngészős verziója ugyanúgy a súgón vezet végig)
Nem lehet, hogy pont azért nem fogadták el/utasították vissza a helyreállítási űrlapot, mert be vagy jelentkezve xboxba? :(
Tippek a helyreállítási űrlap kitöltéséhez [link]
"...
Xbox konzol
Megkérjük majd, hogy adja meg egy gyakran használt konzol hardverazonosítóját. Ügyeljen arra, hogy egy sokszor használt konzol azonosítóját adja meg. Ha nemrégiben vásárolt újat, akkor próbálja meg megszerezni a régi konzoljának hardverazonosítóját. Az Elveszett jelszó visszaállítása vagy helyreállítása a Microsoft-fiókhoz [link] című témakörben bővebben olvashat az Xbox konzollal használt fiókok helyreállításáról.
..."
Nem fogadták el a Microsoft-fiókjára vonatkozó helyreállítási kérelmét [link]
"A fiók helyreállítása nem engedélyezett
Megértjük, hogy milyen bosszúságot okoz, ha kiderül, hogy nem tudja helyreállítani a fiókját. A fiók-helyreállítási folyamatot úgy alakítottuk ki, hogy védelmet nyújtson a fiókja és annak tartalma számára.
Ez azt jelenti, hogy a támogatási ügynökeink és tanácsadóink is csak annyit tehetnek, amennyit Ön saját maga is megtehet a fiók-helyreállítási űrlap segítségével. Nem tudnak új jelszó létrehozására szolgáló hivatkozásokat küldeni Önnek, illetve nem tudnak egyéb módokat biztosítani a fiókadatok eléréséhez vagy módosításához.
A következőket teheti...
Töltse ki újból a fiók-helyreállítási űrlapot
Azt javasoljuk, hogy próbálja újból kitölteni a fiók-helyreállítási űrlapot. Ezt naponta legfeljebb két alkalommal teheti meg. Akkor válassza ezt a megoldást, ha további információkat talál, vagy eszébe jut valami más a fiókjával kapcsolatban, ami segíthet.
Hozzon létre új Microsoft-fiókot
Ha gondjai vannak a helyreállítási kérelemmel, bármikor létrehozhat új Microsoft-fiókot ideiglenes használatra, majd később újból megpróbálhatja, amikor eszébe jut valami új dolog, ami segíthet.
Állítson be biztonsági és helyreállítási funkciókat az új fiókjához
Ha úgy dönt, hogy új Microsoft-fiókot hoz létre, azt javasoljuk, hogy az útmutatást követve rögtön állítson be a fiókjához egy vagy több további biztonsági elérhetőségi módot. Tekintse át a lehetőségeket, és állítson be alternatív bejelentkezési módszert, például a Microsoft Authenticator alkalmazás használatát a fiókjába való bejelentkezéshez."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!