Normális, hogy a bankkártya adataim nyomtatva tárolja egy hotel?
Tényleg nem kötöszködésből írom, de mire számítottál? A bankkártyás fizetés csak egy lehetőség a sok közül, amit opcionálisan lehet használni és nem kötelező.
Persze ennek is megvannak a hiányosságai, lehet hogy a recepciós lejegyezte az összes bankkártya-adatot ami a kezén átfut és hébe-hóba erről-arról vásárol kisebb-nagyobb dolgokat. Ha ügyesen csinálja nem is veszik észre. Nem biztos, hogy ez meg is történik, de a lehetőség adott és az emberek meg elégedetlenek, irigyek, szóval, semmi sincs kizárva.
Nem is beszélve a Paypass-os kártyákról, azokról meg úgyis le lehet lopni dolgokat, ha elmennek melletted... :-)
Welcome to the real world! :-)
Ha jót akarsz magadnak, a Booking.com-ot messzire elkerülöd! Mocskos banda. Csak addig vagy jó, amíg kifizeted a pénzt, de ha bármi gondod van, az ügyfélszolgálat tojik rá. Egyszer csúnyán megszívtuk. Ajándékba kaptunk egy utat, Booking.com-on foglalva. A hotel színvonala köszönő viszonyban sem volt azzal, ami a Booking.com-on hirdetve volt. Amikor reklamáltunk, a hotel a Booking.com-ra hivatkozott, a Booking.com meg csak annyit mondott, hogy mivel már megkezdtük a szállást, így nem tudnak semmit sem tenni. Szerintük előtte kellett volna jelezni. Jó vicc. A gép este 9-kor szállt le, fél 11 volt, mire a hotelbe értünk, örültünk, hogy élünk.
Szóval én soha az életben nem fogok náluk foglalni többet. Ráadásul eddig akárhányszor néztem, mindig kiderült, hogy közvetlen a hotelt felhívva olcsóbban kapom a szobát, mint a Booking-on. Ausztriában pl. a Booking 40 eurót mutatott a szobára, a tulajjal közvetlen beszélve meg megkaptuk 35-ért, ráadásul még plusz ajándékot is kaptunk, mert 6 éjszakát voltunk nyáron, ami nekik nem főszezon.
#3: "...a Booking 40 eurót mutatott a szobára, a tulajjal közvetlen beszélve meg megkaptuk 35-ért..."
Miért? Azt gondoltad majd ingyen intéznek mindent? Nekik is kell valami prémium! :-) Még szép, hogy "olcsóbb", ha magad intézel mindent (feltéve ha nem számolod az utánnajárási költségeidet, pl telefonálni sem ingyen lehet. Meg a ráfordított idő is pénz.)
Továbbá ha néhanapján benéztek a netbankotokba és csak megnézitek a számlatörténetet, teli van "kezelési költségekkel", "kamatadóval", stb. Szóval összeadva szép kis summa! Mocsok ingyenélő paraziták! :-)
#4: Nem sajnálnám én tőlük a pénzt, ha tisztességes volna az ügyfélszolgálatuk, valós helyzetet tükröznének a képek és a leírások (pl. ahol voltunk, klímás szobát írtak és kiderült, hogy az egész hotelben nincs klíma) és nem küldenének el a francba, ha reklamálunk.
Amúgy meg éjszakánként 5 euró különbség azért elég vaskos. Kettőnknek a 6 éjszakára 60 eurót spóroltam és mindössze annyi utánajárás és költség volt, hogy felhívtuk a hotelt, beszéltünk 2 percet a foglalással kapcsolatban és elutaltuk az előleget kb 2000 forintért.
A feleségem perfekt német és beszél spanyolul, én perfekt angol vagyok és kicsit tudok japánul. Ezzel a 4 nyelvvel már bárhol megértetjük magunkat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!