Kezdőoldal » Sport, mozgás » Vizi sportok » Horgászok! Balsafaúszót...

Horgászok! Balsafaúszót meglehet festeni körömlakkal?

Figyelt kérdés
Elég kezdő vagyok, lekopott a festék az úszó egy részéről(nem az antennáról) és nem tudom hogy ezt ilyenkor meglehet e festeni?

#horgászat #Úszó javítás
2023. máj. 7. 20:37
 1/3 anonim ***** válasza:
63%

Én a körömlakkot nem ajánlanám, meg fog repedezni.

Ha fel akarod újítani az úszót, vagy az ára, vagy amiatt, hogy a szívedhez nőtt, meg lehet oldani.

Pl: Model color festékkel, és lakkozással (csónaklakk, ha neked vagy ismerősnek van, (!)vizes bázisú lakk-- sokkal olcsóbb(!) 50 ml 600 Ft kb vízállóra szárad ). Egy úszóhoz nyilván nem érdemes egy egész színkészletet venni, a lakk is eléggé drága.

Ha van ismerősöd aki ilyen anyagokat használ, érdemes tőle kérni.

Én máshoz is használom ezeket az anyagokat, úszó javítására is alkalmasak.

2023. máj. 8. 03:30
 2/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm, megpróbálok ismerőstől szerezni, de addig is kibír még pár horgászatot úgy hogy nincs rajta festék? Csak egy részéről jött le, szóval láthatónak még látható.
2023. máj. 8. 14:05
 3/3 anonim ***** válasza:

"Köszönöm, megpróbálok ismerőstől szerezni, de addig is kibír még pár horgászatot úgy hogy nincs rajta festék? Csak egy részéről jött le, szóval láthatónak még látható."

Elvileg tudsz vele horgászni. De ha lejött a lakk és a festék is akkor néhány részen az úszótest érintkezni fog a vízzel. A balsafa is szív magába vizet.

Ezért amikor ideálisra súlyozod, ameddig az úszó száraz jól fog jelezni. Viszont mihelyst vizet szív magába a fa, a fajsúlya megváltozik, az ideális súlyozás ellenére az úszó, önmagától merülni fog.

Ez a jelenség minden fából készült, sérült(!) úszónál jelentkezik.

Vízállóságot meg kell oldani, vagy másik úszóval kell horgászni.

2023. máj. 8. 19:59

További kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu