Szerintem igen, mert ha az olajvállalatoknak nem lenne olyan nagy hatalmuk, akkor már lehet, hogy már sikerült volna annyit fejleszteni a hibrid és elektromos autókat, hogy megérje az átlag embereknek azt venni, és akkor ma is mehetnének V8-as vagy V10-es motorokkal az F1 kocsik, mert ezeknek a versenyeknek a káros anyag kibocsátása elhanyagolható lenne ahhoz képest, mint ami az átlag emberek kocsijaiból a levegőbe kerül, de mivel az olajvállalatoknak nagy a hatalmuk, ezért a környezetvédők a (gazdag) FIA-t vették rá arra, hogy hibrid V6-os motorokat vegyenek, de míg egy ilyen csere a közutakon nem jelentene semmit ha lennének olyan hibrid és elektromos autók amik megérnék az átlag embereknek, addig ez a csere tönkretette az F1-et (Igen, tudom, hogy a V6-os motorokkal meg tudnak spórolni néhány másodpercet a versenyzők, de most az idő vagy egymás ellen versenyeznek?).
*mint ami ma az átlag emberek kocsijaiból a levegőbe kerül
2017. nov. 14. 16:09
2/6 anonim válasza:
A Forma 1 mindíg is az a kategória volt,ahol a jövő közúti techikáját fejlesztik ki. Ezért kiforrana a hibrid technológia és minden személyautóba ezek kerülnének,akkor sem térnének vissza a V8-as vagy V10-es motorformulához. Sajnos! Az F1 mindíg is a jövő autóit fejlesztette ki.
2017. nov. 15. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
3/6 A kérdező kommentje:
Én úgy tudom, hogy azok a motorok már használatban voltak az utakon. Kár, hogy nem fognak visszajönni a V8-as vagy V10-es motorok. Az utcai autóknál egyáltalán nem érdekel a hang, de a régi F1 kocsik V10-es motorjának hangja túltett bármilyen más motor hangján, imádtam azt a hangot. Ne értsen félre senki, támogatom a környezetvédelmet, csak az F1-et elrontja szerintem (mást nem). Az lenne a legjobb szerintem, ha az elektromos motorú autók elég fejlettek legyenek, hogy megérje az embereknek azt venni, de (csak) a versenyeken megmaradnának a hagyományos motorok. Az úgy látom még fenntartható lenne, mert a káros anyag kibocsátás elhanyagolható lenne a mostanihoz képest.
2017. nov. 15. 22:30
4/6 anonim válasza:
#2
Baromság. Ez igaz volt úgy 30-40 éve. A mai technológiának ami az F1 autókban van soha nem lesz köze utcai autókhoz. Szimplán reklám célokból kell hogy az F1-ben hibrid legyen mert a gyáraknak ez egy marketing eszköz semmi más. "Vb lett a hibrid f1-esünk, vedd meg az utcai hibridünket." Ennyi a lényeg. De a kettőnek technológiailag semmi köze egymáshoz. A Ferrari ezért ájvékol mert nekik még nincs hibridjük, de amúgy ha V8 V10 szívó lenne nem lenne gyártó az F1-ben max valami privát Cosworth kaliberű.
Az F1 népszerűsége amúgy nem a hibrid hajtás miatt csökken. Egyszerűen nem állta ki az idő próbáját a sorozat, meg általában az autóversenyzés. A 80-as években ha kapcsolgattad a tv-t és oda kapcsoltál toronymagasan a legérdekesebb műsor volt ami csak ment. Még az is rákapott aki nem volt oda az autókért. Ma viszont a fiatalokat nem az ilyesmi érdekli hanem az új ájfon meg a legújabb dzsásztin bíbör videoklip. Az hogy másfél órán ár bámuljanak pár verdát körözni nem üti meg az ingerküszöbüket. Az idősebb generációt meg azért veszítik el mert ideért ez a transgender versenyző generáció és ezeknek nem igazán lehet szurkolni. Nincsenek igazi egyéniségek, hősök, csak egy csapat ecsethajú répafarmeres fiúlány akikbe mindenhol belebotlasz.
2017. nov. 16. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?
5/6 A kérdező kommentje:
Tényleg nem hibridek most a Ferrari motorjai? Akkor hogyhogy V6-osak, és olyan csendesek? Amúgy szerintem a motorcserén kívül a biztonsági és könnyítő intézkedések is elrontották az F1-et, pl. hátsó szárny, és a kocsikon lévő kamerák helycseréje is hiba volt szerintem. Nagyon sterilnek hat már az egész.
2017. nov. 16. 14:50
6/6 anonim válasza:
Maga a forma1 vezetősége rontja el forma1-et, és az FIA, ők találták ki a spórosdit, és a környezetvédelmet. Igaz, h majdnem 850lovat hoznak ki 1.6 literes motorból , + 160 a hibrid igy 1000lóerő, de ez senkit nem érdekel a hang miatt. A forma1, mint üzlet pedig tökéletesen van, ennyi pénz még nem volt a sportban, olyan összeg vannak, h virággkorát éli. A költségvetések is hatalmasak, a ferrarinak egy szezon 450millió dollárba van, összehasonlitva más sporttal, pl indycar, nekik 10millio dollár, tehát hatalmas pénzek jönnek mennek
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!