Forma-1 ben hol van a kiállásnál a tankolás?
Azért olyan, mintha csak kereket cserélnének, mert csak kereket cserélnek. Ez nem furcsa, olyan is volt az F1 történetében, hogy még kereket sem cseréltek (csak defekt, vagy súlyos kopás esetén). Szerintem ez nem válik hátrányára a versenysorozatnak, mindig utáltam, amikor a boxtaktika dönt el egy versenyt a pályán nyújtott teljesítmény helyett.
2012. máj. 13. 16:13
Hasznos számodra ez a válasz?
2012. máj. 13. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
Nem tudom melyik sorozatot nézed, de évtizedek óta a legizgalmasabb szezon az idei. És nincs tankolás.
2012. máj. 13. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
4/22 anonim válasza:
gyakorivalasz2:
most még jobban számítanak a box döntései, mint eddig bármikor az F1-ben. lásd: Hamiltonnak nem adtak elég benyát, hiába szerzte meg a pole-t, hátrasorolták, mert nem ért vissza a depoba. a Lotus is eltaktikázta magát, egyenesen kacagtam, mikor közölték Raikonnennel az 50. körben, hogy Alonso meg Maldonaldo még vissza fog menni kerékcserére, ezt nem tudom honnan vették. meg pl ha Raikönnent 2 körrel hamarabb hozzák ki az utsó kerékcserére, és nem szarakodik kint, akkor szerintem simán megfogta volna Alonsot a végére, ez rossz döntések tömege volt a Lotustól.
ennek ellenére szerintem is ez a legizgalmasabb idény, új szabályok, DRS, stb, nincs meg az a klasszikus ferrari-mclaren uralom, minden csapat labdába rúg
2012. máj. 13. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?
5/22 A kérdező kommentje:
6/22 A kérdező kommentje:
azt sem értem, h miért amatőrök a kereket cserélő emberek? állítólag önkéntes emberek, fizetés nélkül?! szoros versenyen sokat számít 1-2 mp. milliárdokat keresnek a versenyzők meg az egész forma1, a szerelők meg amatőrök. Viccc ez az egész
#4
Ezért kellene még a kötelező kerékcserét is eltörölni és kiadni a Pirellinek, hogy olyan gumit hozzon, amivel végig lehet menni kiállás nélkül. Egy verseny, egy keverék, nincs boxtaktika, csak az autók és a pilóták képességein múlik az elért eredmény. Az előzéseket könnyítő szabályváltoztatások után szerintem ez lenne az igazán jó döntés.
2012. máj. 14. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
8/22 A kérdező kommentje:
Az a baj, hogy nem a versenyről szól, és így nem látványos, érdekes, izgalmas, legalábbis számomra, elegem van, h állandóan a rohadt gumikat, meg h ki mennyi gumin van, meg 5percenként kijönnek b.zi kerekek miatt.háát szerintem ez abszolút taktika, vagyis már inkább olyan gagyi valami, csak hogy ki legyen találva vmi.
A szerelők, attól hogy önkéntesek, még nem amatőrök. Sokat gyakorolják a kerékcserét a versenyeken kívül is. Egyszerűen csak nem alkalmaznak rá külön embereket.
2012. máj. 14. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
10/22 A kérdező kommentje:
az a baj, h egy átlag nézőnek sok már ez az állandó gumisosdi, nekem a benzingőz kell, régen jó volt mikor huzták ki a tömlőt, izgalmas volt stb, de hát ez a lágy super lágy extra lágy meg még annál is lágyabb, jjjaaajj, és a riporterektől egész hétvégén csak azt hallani h ennyi gumit használt ilyen lágy, még két kör lágy, na kijön kereket cserélni?hát dőljön el a pályán, ne pedig azon kinek milyen a gumi az autóján, nyomorék f1
Kapcsolódó kérdések: