F1-ben miaz a DRS? Mire jó, és miért nem lehet mindig használni?
A Google nekem elsőre magyar nyelvű találatot adott... Nem próbáltad még?
Egyébként a hátsó szárnyon van egy "ablak", ezt lehet meghatározott egyenesekben kinyitni azon versenyzőknek, akik egy másikat támadnak (1 másodpercen belüli hátrányban vannak hozzá képest). Csökken tőle az autó légellenállása (és leszorítóereje), nagyobb lesz az elérhető végsebesség és több esély van az előzésre, mert a hátsó versenyző gyorsabb lesz, mint az első. Azért nem lehet mindig használni, mert csak egy vagy két egyenest jelölnek ki a használatára - általában olyan helyeket, ahol van hely bőven előzni és körülötte szép, nagy bukótér van, hogy a rosszkor nyitott "ablak" nyomán lecsökkenő leszorítóerő miatt esetleg megpördülő versenyző ne a szalagkorláton fejezze be a pályafutását. Máshol nem lehet használni, nehogy kipottyanjanak a kanyarból, illetve ha esős körülmények között rajtolnak, akkor csak később, a futam során engedélyezik a használatát, mikor már nem csúszik veszélyes mértékben a pálya. Nagyjából ennyi.
A hátsó szárnyon nyitnak meg valamit ahol keresztül áramlik a levegő ettől jelentősen gyorsul a versenyző. Csak egyenesekben lehet használni azért hogy elősegítsék az előzéseket.
Szakszavakkal nem tudom elmondani de szerintem érted a lényeget.
nem feltétlenül csak előzésre és egyenesben használják.
lehet kanyarokban is de nem ajánlott mert akkor elveszítenek jelentős leszorító erőt.
csak versenyen van korlátozva edzésen ott használod ahol akarod.
ahogy az előttem lévő leírta :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!