A mostani úgy ahogy van megfelelő! A te általad említett egy körös pedig nem volt megfelelő, mivel folyamatosan változik a pálya állapota, így nem fairplay annak, aki először megy, vagy utoljára. Ha ezt még megfejeljük azzal, hogy jött közbe mondjuk eső, akkor meg pláne. A jelenlegi rendszer a valaha volt legjobb megoldása, jobbat nem lehet szerintem kitalálni!
2022. jan. 10. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 anonim válasza:
Szerintem is felesleges túlragozni.
2022. jan. 10. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
3/8 anonim válasza:
Nekem az egy gyorskörös tetszett. Ott volt dráma meg nem kellett értelmetlen kocsikázást végignézni amikor az utolsó perc a lényeges.
2022. jan. 11. 22:34
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 anonim válasza:
Az egy kör nagyon kevés, én adnék időt három körre. De az összetett lista eljénlévők kezdenék, így a leglassabb autó menne a legtisztább pályán. Így kicsit megkavaródna a rajtrács, de mégis az indulna előről, aki a leggyorsabb volt.
2022. jan. 12. 01:23
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 anonim válasza:
Összességében a mostani kieséses rendszer egész jó - sokkal jobb, mint régen az ömlesztett egy órás időmérő edzés, vagy az unfair egykörös. Ennek ellenére támogatom, hogy kísérleti jelleggel egy-egy futamon próbálkozzanak újfajta megoldásokkal, hátha valamelyikről kisül, hogy még jobb. De leginkább a mostani rendszer finomításában gondolkoznék.
Amúgy a kvalifikáció és rajtsorrend izgalmainak leginkább a tankolás betiltása tett be. Régebben több lehetőség volt taktikázni, egy gyengébb, de egyúttal kevésbé megtankolt kocsival is volt esély előkelő rajtpozícióra.
2022. jan. 13. 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 anonim válasza:
A mostanit vegyíteném az egykörössel. A Q1, Q2 ugyanúgy zajlana, a Q3-ban viszont már egy kört menne mindenki a Q2 fordított sorrendjében. Persze lehet, hogy a 10 versenyző az sok, így oda csak 6-8 versenyző jutna be (a Q1, Q2-ben pedig 1-2-vel több esne ki), a pálya állapota pedig biztosan változna, de elkerülhető lenne, hogy egy baleset miatt más ne tudjon a pole-ért menni (mint tavaly Monacóban vagy Bakuban), illetve a szélárnyékos hülyéskedés is. De lehet, hogy csak néhány, ilyen dolgokra érzékeny pályán alkalmaznám, egyébként meg a mostani rendszert hagynám.
2022. jan. 25. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 anonim válasza:
Én az egykörösre nem is emlékszem, mikor volt?
Amúgy nekem például a mostani is tetszik, de a régi is jó volt, ami anno a 2000-es évek elején volt rendszerben: 1 óra az időmérő, és azon belül mindenki annyi kört megy, amennyit akar vagy belefér Neki, és a legjobb ideje számít.
2022. febr. 3. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
8/8 anonim válasza:
7-es
Nem mentek annyi kört, amennyit akartak. Összesen 12 kört lehetett, ráadásul a levezető kör is beleszámított, szóval kb 4 köröd volt összesen, ami tiszta időmérés és full gáz!
Egyébként itt választ kapni a hibás rendszer kialakításának körülményeiről:
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!