Kezdőoldal » Sport, mozgás » Versenyek, olimpiák » Az Alfa miért nem Illottot,...

Az Alfa miért nem Illottot, Piastrit vagy Schwartzmant igazolta le jövőre Raikkönen és Giovinazzi helyett? Vagy akár Hülkenberget? Ti kit igazoltatok volna le a helyükben?

Figyelt kérdés

Ha már Giovinazzit mindenképp kidobják (amúgy szerintem ő elfért volna még 1-2 évet), akkor Bottas mellé miért nem Callum Illottot, Oscar Piastrit vagy Robert Schwarzmant igazolták le? Sokkal tehetségesebbek mint a kínai akit fogalmam sincs mire fel ültetnek be jövőre. Illott már évekkel ezelőtt bizonyított, Schwartzman szintén elég sok jó eredménnyel bír, Piastri meg most nyerte meg az F2-t, mégse kapott ülést jövőre. A kínai mit nyert? Semmit. Hülkenberg is megérdemelte volna az utolsó esélyt, tavaly is mindösszes két versenyen ülhetett be mégis mutatta hogy még mindig elég jó lenne az F1 szinthez. Ehelyett lassan Ázsia kupa lesz az F1-ből is, japán meg thaiföldi után már kínai is lesz, pedig nála sokkal jobbak nem kapnak esélyt. Szomorú látni hogy Mazepin, Tsunoda után újabb ballaszt versenyzővel töltik a mezőnyt, miközben rengeteg tehetség partvonalon kívül marad.

Ti az Alfa (vagy úgy en bloc az F1) helyében kit raktatok volna be Bottas mellé?



2021. dec. 13. 22:25
A kérdező szavazást indított:
megtartottam volna Giovinazzit még legalább 1 évig
Hülkenbergnek adtam volna még egy esélyt
Oscar Piastrit igazoltam volna le
Callum Illottot igazoltam volna le
Robert Schwarzmant igazoltam volna le
egyetértek a kínai versenyző leigazolásával
egyéb versenyzőt igazoltam volna le, pl. Nyck de Vries-t
az aktív pilóták közül szereztem volna meg valakit (pl. Schumacher)
teljesen mindegy, úgyis a mezőny végén lesz a csapat
egyéb véleményem van, megírom
20 szavazat
 1/8 anonim ***** válasza:
100%

Egy ideális vilégban teljesen igazad lenne. A gond az, hogy nem csupán teljesítmény alapján kerül valaki F1be, hanem pénzt (szponzorokat) is kell tudnia hozni, hogy egy olyan kis csapatot finanszírozni tudjon mint az Alfa. Ezért van annyi gazdag, de alapvetően kevésbé tehetséges pilóta F1ben.

Ettől függetlenül engem is nagyon zavar az, hogy egy Piastri képességű pilótát kispadra ültetnek, meg úgy általában az, hogy ha valaki megnyeri az F2-t, többé nem versenyezhet ott, viszont F1ben sincs garantált helye. Mindeközben Mazepin minden botrány és tiltakozás ellenére is versenyzik, mert tudja finanszírozni a Haast. Szomorú, de így működik.

2021. dec. 14. 08:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
Erre jó az F1-be kerüléshez való pontrendszer. Zhou megnyerte Ázsiában az F3-at, 3. lett a forma2-ben, tavaly 6, és f1-es tesztpilóta. Ha megfelel a kritériumoknak, akkor egy bajban lévő csapat inkább választja a pénzes embert. A nagyobb baj, hogy csak 20 hely van, nem fog mindenkinek hely jutni.
2021. dec. 14. 08:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
77%

Szerintem az is szempont volt, hogy legyen végre kínai versenyző a Forma-1-ben, így további kínai rajongókat is szerezhet a sportág. Bár nyilván a teljesítmény az elsődleges, a sokszínűség sem elhanyagolható.

Amúgy Piastrira szerintem nagy jövő vár, még ha nem is most, de pár éven belül már az F1-ben láthatjuk majd őt. Nagyon drukkolok neki, hogy az ilyen pilóták esélyt kapjanak, de azért Zhou-t se írjuk még le!

2021. dec. 14. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%
Megvan, milyen hatalmas Kína gazdasági potenciálja? Akkor azt sem kell magyarázni, mekkora szponzori értéke van a történelem első kínai F1-es pilótájának. Ennyi.
2021. dec. 14. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%
Amúgy Piastrinak szerintem 2023-ra lesz versenyzői ülése. Van egy pár versenyző, akivel nemigen fognak hosszabbítani.
2021. dec. 14. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
83%
Hülkenberget miért ajnározza úgy mindenki? Sosem értettem ezt a hype-ot...oké, igazán nagy csapatnál sosem kapott lehetőséget, de azt azért ki is kell érdemelni, nyilván oka volt, hogy soha nem őt választották. Mellesleg ha akkora ász, akkor középmezőnybeli kocsikkal is összehozhatott volna legalább egy dobogót. Heidfeldnek, Pereznek sikerült.
2021. dec. 14. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
100%

#6 Hülkenberg egy időben, a 2010-es évek első felében tényleg nagyon jónak tűnt, legalább kb. olyannak, mint most Leclerc vagy Norris. A 2010-es brazil pole pozíciója valóságos szenzáció volt, de egyébként is általában több tizedet vert körönként a csapattársaira. Viszont pont ebben az időben nagyon telített volt a mezőny jó versenyzőkkel (2012-ben hat világbajnok volt a mezőnyben! - mondjuk Schumi már csak levezetett), és az összes jobb csapatnak megvolt a maga bejáratott menő versenyzője, a Red Bullnak ott volt az akkor még az évtized pilótájának tűnő Vettel, a Ferrarinak Alonso, a Lotusnak Räikkönen, a McLarennek majd Mercedesnek Hamilton. Hülkenberg akkori csapatai pedig nem egyszerűen nem voltak nagy csapatok, hanem konkrétan a mezőny hátsó felében kullogtak konstrukciót tekintve.

Később aztán érezhetően beleszürkült a mezőnybe, 2014-ben még alaposan elverte Pérezt mind az időmérőkön, mind, a futamokon, a következő években viszont már nem, és utána már csak árnyéka volt önmagának.

2021. dec. 14. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
39%
Pato O'Wardot kellett volna leszerződtetni.
2021. dec. 14. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!