Kezdőoldal » Sport, mozgás » Versenyek, olimpiák » A VW csoport miért nem Lamborg...

A VW csoport miért nem Lamborghinit rakták be Formula 1-es potenciális konstrüktőrnek meg motorfejlesztőnek?

Figyelt kérdés

Mint tudjuk, megy a tárgyalás a 2025-ben való VW csoport belépésének a Formula 1-be: Porsche és Audi. Audinak tökre örülök mert kedvenc márkám és Mercedes riválisa lehet. Porschenak is örülök, de jobban örültem volna Lamborghininek. Miért? Mert az nagyobb presztízst adott volna alapból, mivel már évtizedek óta rivalizál a Ferrarival az autómobil piacán, és miért ne lehetne az, hogy formula 1-ben is rivalizálnnának egymással. Sokkal izgalmasabb lenne a bajnokság, ha látnánk hogy nagydíjról nagydíjra Lamborghini-Ferrari párharcot. Olyaszországban az nagy dolog lett volna, meg szinte az egész világon.

Ti hogy látjátok ezt?



2021. nov. 29. 17:29
 1/5 anonim ***** válasza:
A VW nem azt nézi hogy mi ad nagyobb presztízst az F1-nek hanem, hogy ők mivel nyernek többet. A Lambonak így is nagyon jól megy, nincs rászorulva a reklámra. Meg amikor utoljára próbálkoztak csúnya lebőgés volt. Amúgy ne éld bele hogy a VW beszáll. 30 éve ez megy mindig vizsgálják a lehetőségeket, aztán megállapítják, hogy tize annyiból mehetnek Le Mans-ozni, sőt Indybe is jönnek a hibridek pár év múlva oda is mehetnek fillérekből és ez a kettő lefed egy elég nagy piacot, és az F1 projekt töredékéből megússzák.
2021. nov. 29. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Az Indy csak az amcsi piac, de már az sem. Pár év alatt az indy500 nézettsége is harmadolódott, a többi futam nézettsége pedig nem létezik. Az F1-ben nagyon jó pénz van, ráadásul most növekedésben újra az F1. A Mercedes a hibrid érában a csapatra és a motorra sok dollár ezer milliókat költött, mostantól viszont nem lesz motorfejlesztés és az évet 140+ millióból kell lehozni. Konkrétan, a töredékére esik vissza az F1 csapatok működése, ha majd most nem száll be senki, akkor soha.
2021. nov. 30. 08:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

2

Az Indy nézettsége nem nagy de cserébe kis befektetés, hosszabb távon meg már pénzt hoz és ki lehet rakni a weboldalra hogy milyen zöldek. A nézettsége amúgy nőtt idén az Indy500 nézettsége globálisan meg kiugróan magas volt az elmúlt években, amerikában meg stagnál. De nem is ez a lényeg. 25-30 millióból megvan a motor amit aztán évekig eladhatnak 6-8 autónak 700 ezres darabáron.

2021. nov. 30. 08:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Hiába rivalizál a Ferrari és a Lamborghini a sportautók piacán, alapvetően különbözik a szellemiségük. A Ferrari eredetileg is egy versenyistálló, amely éppenséggel a versenyzés mellett elkezdett sportautókat is készíteni, nem kevés sikerrel. A Lamborghinit meg alapításától kezdve a sportautók készítése érdekli. A Porschének jóval erősebb és sikeresebb jelenléte van a motorsportban, mint a Lamborghininek.
2021. nov. 30. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

"Amúgy ne éld bele hogy a VW beszáll. 30 éve ez megy mindig vizsgálják a lehetőségeket, aztán megállapítják, hogy tize annyiból mehetnek Le Mans-ozni, sőt Indybe is jönnek a hibridek pár év múlva oda is mehetnek fillérekből és ez a kettő lefed egy elég nagy piacot, és az F1 projekt töredékéből megússzák."

És még ha be is szállnak, az autógyártók felett folyamatosan ott lebeg, hogy egyszer csak úgy döntenek, nem folytatják. Lásd Honda, aki idén 30 éven belül már harmadjára lép ki az F1-ből.

2021. nov. 30. 10:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!