Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Heti 2x minden izmot, jó ez így?

Heti 2x minden izmot, jó ez így?

Figyelt kérdés

2 napos edzésterv készítést írtam magamnak, mivel eléggé kezdő vagyok, és így gyorsabban fejlődök, meg egy ideig csináltam 1izom/hét, de valahogy nemigen működik, ezért próbálkozom evvel.

Kijavítanátok, ha valami rossz vagy másképp kellene?


1. Hétfő-csütörtök, 2. Kedd-péntek


1.nap

mell:

Fekvenyomás 4x10

45fokos 3x10


Váll:

Oldalemelés 3x12

Vállból nyomás 3x12


Hát:

Széleslehúzás csigán 4x12

Szűk lehúzás csigán 3x12


2.nap

Bicepsz:

2 kezes 3x12

Fordított 3x12


Tricepsz:

Csigás letolás 3x10

Lórugás? 3x10


Láb:

Lábtolás 5x20

Kitörés 3x15

+ Vádli


2014. ápr. 24. 17:55
 1/10 anonim ***** válasza:
Így jó, mert nem megy rá rengeteg gyakorlat egy edzésen egy izomra. Tudsz regenerálódni. Próbáld ki, mindenkinek más jön be.
2014. ápr. 24. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:

A sorozatok és az ismétlészámok is rendben vannak?

Köszi:)

2014. ápr. 24. 18:05
 3/10 anonim ***** válasza:
Én az egyik edzésen megküldeném nagyobb súllyal, amivel 6-8 megy éppen. A másikon pedig magasabb ismétlésszámmal. A sorozatszám oks.
2014. ápr. 24. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:

Mindet vegyem le 6-8 ra? A lábat is? mert azt úgy tudom nagyobb ismétléssel kell csinálni...

A másik napon pedig akkor vigyem fel 12-15 re is akár?

Bocs ha sokat kérdezek :)

2014. ápr. 24. 18:14
 5/10 anonim ***** válasza:
Igen, az alapgyakorlatoknál miért ne mehetnél föl nagy súlyra, amiből 6-8 megy. Sőt van az 5x5 edzésterv, ott 5 megy nagy súllyal. Alapgyakorlatoknál érdemes ezeket így nyomni, hogy erősödj, nyilván nem koncentrált bicepsznél.:)
2014. ápr. 24. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza: